Αυτό το Seat Arosa είναι κάτι το διαφορετικό απ’ότι έχουμε συνηθίσει. Ο λόγος; Μα φυσικά ο εξωφρενικά βελτιωμένος diesel κινητήρας του, με την τουρμπίνα να σηκώνει πίεση 4 bar και να παράγει 550 άλογα με σχεδόν 890 Nm ροπής.

Πως στέκεται αυτός αυτός ο ντιζελοκίνητος πύραυλος εδάφους βάρους 800 κιλών απέναντι σε ένα super saloon του σήμερα, στη νέα BMW M5 των 600 ίππων και των 750 Nm ροπής, σε μια κόντρα 400 μέτρων;

  • Akis Dk

    Diesel Power !!! XD

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ο ενας παει ατσαλακωτος καθημενος στα δερματινα καθισματα και ο αλλος σε ενα συννεφο μαυρου καπνου με ενα αμαξι που δεν εχει ουτε ποτηροθηκη. Ναι. Το arosa ειναι ποιο γρηγορο αλλα απο μονο του αυτο δεν εχει να λεει κατι.

  • Christos

    α καλα :p

  • DJ_D

    Χρήσιμη σύγκριση. Την επόμενη φορά LaFerrari με dragster.