Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 585 ίππων με 750 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 197 ίππων με 280 Nm ροπής, με την συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται στα 728 άλογα.
Η νέα M5 θα είναι 3,6 εκατοστά πιο μακριά και 7 εκατοστά πιο πλατιά από την προηγούμενη γενιά, έχοντας μήκος 5,096 μέτρα και πλάτος 1,97 μέτρα, με το μεταξόνιο να ξεπερνά τα 3 μέτρα. Ωστόσο το βάρος της, λόγω του υβριδικού συστήματος, αυξάνεται στα 2.435 κιλά, 453 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό της, με το αυτοκίνητο να φορά ελαστικά διαστάσεων 285/40/20 μπροστά και 295/35/21 πίσω.
Ο ηλεκτροκινητήρας θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 18,6 kWh. Η παραγωγή της sedan έκδοσης της Μ5 θα ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2024 στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing της Γερμανίας, με την M5 Touring να μπαίνει στη παραγωγή από τον Νοέμβριο του 2024.