Από την στιγμή που οι ιπποδυνάμεις των supersedans έχουν ξεπεράσει το “φράγμα” των 600 ίππων, η υπέρτατη μάχη ανάμεσα τους δεν είναι ποιος φτάνει πιο γρήγορα το 0-100 χλμ/ώρα, αλλά στο 400άρι, δηλαδή ταχύτητες πραγματικών supercars. Και αυτό θα δεις στο παρακάτω video.

Να θυμίσω πως η M5 φορά τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα.

H E63 S κινείται από τον 4,0 λίτρο V8 με την χρήση δύο υπερσυμπιεστών twin-scroll για βελτίωση των επιδόσεων και μείωση του turbo-lag και αποδίδει 612 άλογα με 850Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο 9-αρι αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT, η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με το AMG Driver’s package αυτή ανέρχεται στα 300 χλμ/ώρα.

H Panamera Turbo S E-Hybrid παίρνει δύναμη από έναν twin-turbo V8 4,0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με την ηλεκτρική ενέργεια και παράγει συνολικά 680 άλογα, στις 5.750-6.000 σ.α.λ., και 850 Nm ροπής, από τις 1.400 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ.. Κι εδώ η δύναμη φτάνει στους δύο άξονες, μέσα από ένα 8τάχυτο αυτόματο PDK κιβώτιο,

  • Radical88

    Ρε τι ασχετοι ειναι αυτοι ουτε να τα ξεκινησουν μαζι δεν μπορουν??? Η Panamera ξεκιναει πριν ακομα πει GO και ο οδηγος της Μ5 κοιμοταν τον υπνο του δικαιου.

    Αμα ειναι να κανουν ντραγκ ας το κανουν σωστα ελεος καθε φορα τα ιδια.
    Απορω πως τα ανεβαζουν κιολας τα βιντεο και τρωνε κραξιμο στα σχολια, λες και το κανουν επιτηδες καθε φορα για να κερδισει αυτο που θελουν

  • bulgary

    Την M5 γιατί την έκαναν έτσι;Θα μπορούσε να ξεκινήσει όταν τερμάτισαν τα άλλα δύο ας πούμε!Θα μπορούσαν να το κάνουν και αυτό!Η Panamera εκτοξεύεται πάντως!Αλλά η M5 αδικήθηκε δεν υπάρχει αμφιβολία!

  • bulgary

    Την M5 γιατί την έκαναν έτσι;Θα μπορούσε να ξεκινήσει όταν τερμάτισαν τα άλλα δύο ας πούμε!Θα μπορούσαν να το κάνουν και αυτό!Η Panamera εκτοξεύεται πάντως!Αλλά η M5 αδικήθηκε δεν υπάρχει αμφιβολία!

  • Akis Dk

    Οποιο και να ηταν το αποτελεσμα το 63αρι θα ηταν η επιλογη μου !!!!(γνωμη μου)

  • Mrdesperado32

    μπορει εδω να αδικηθηκε η μπεμπα αλλα σε οσα εχω δει η μερκ ειναι παντα μπροστα…επισης εχει καλυτερο εσωτερικο και στα ματια μου ειναι εξισου ομορφα και τα 2…η bmw καπου το χανει τωρα τελευταια.απ τα τελευταια μοντελα Μ που εχει βγαλει και απ ολες τις εκδοσεις η μονη πoυ αποσμπα καλα σχολια ειναι m2

    • Radical88

      Καλυτερο εσωτερικο ναι συμφωνω , αλλα εξωτερικα τις παταει και τις 2 η Μ5

    • Mrdesperado32

      Αναλογα τα γουστα.η μπεμπα ειναι σαφως πιο δυναμικη και η μερκ πιο σικατη…αν με ρωτα εξωτερικα μ αρεσει πιο πολυ η bmw