Επίσημο: Νέα BMW M5 με 600 άλογα

Σχετικά άρθρα

Μετά την πρωινή διαρροή, η BMW παρουσιάζει επίσημα τη νέα M5, την δυνατότερη και ταχύτερη M5 όλων των εποχών, 3 εβδομάδες προτού την παρουσιάσει στο ευρύ κοινό στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.

Κινητήρας

https://www.youtube.com/watch?v=a6J8IfLsgVs

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

https://www.youtube.com/watch?v=P1LFtioJkl8

Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 10,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 241 γρ/χλμ CO2.

Τετρακίνηση με μεγάλο “αλλά”

Η μεγάλη αλλαγή είναι πως η νέα M5 είναι τετρακίνητη. Υπάρχει ένα μεγάλο άλλα όμως. Η BMW έχει τοποθετήσει στη νέα M5 το σύστημα Μ xDrive, μια τεχνολογία που της επιτρέπει να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς.

Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

Σχεδίαση

Σχεδιαστικά φορά νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μεγάλο διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και ζάντες 20″. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport διαστάσεων 275/40 R19 μπροστά και 285/40 R19 πίσω, (275/35 R20 μπροστά και 285/35 R20 πίσω). Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν επίσης carbon-κεραμικά φρένα που ζυγίζουν λιγότερο κατά 23 κιλά σε σχέση με τα σιδερένια.

Εσωτερικό

Το συνολικό βάρος της M5 ανέρχεται στα 1.855 κιλά (χωρίς οδηγό), ζυγίζοντας κατά 90 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά. Αυτό επετεύχθη χάρη στη χρήση CFRP σε διάφορα μέρη του σώματος, όπως η οροφή. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις, carbon διακοσμητικά και head-up display.

Τιμή

Αρχικά θα προσφέρεται η έκδοση BMW M5 First Edition. Αυτή θα είναι διαθέσιμη σε μόλις 400 μονάδες παγκοσμίως και έχει το Frozen Dark Red Metallic χρώμα της BMW Individual. Οι παραγγελίες της στην Ευρώπη ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο, με την M5 να ξεκινά στη Γερμανία από τις 117.900 ευρώ. Η BMW M5 First Edition κοστίζει επιπλέον 19.500 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από την άνοιξη του 2018.

Διαθέσιμη και στο Need for Speed Payback

Για όλους εμάς που δεν μπορούμε να την αποκτήσουμε στη πραγματική ζωή, η BMW ανακοίνωσε πως η νέα Μ5 θα βρίσκεται ανάμεσα στη λίστα των αυτοκινήτων που θα συναντάμε στο Need for Speed Payback.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...