Μετά την πρωινή διαρροή, η BMW παρουσιάζει επίσημα τη νέα M5, την δυνατότερη και ταχύτερη M5 όλων των εποχών, 3 εβδομάδες προτού την παρουσιάσει στο ευρύ κοινό στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.

1Κινητήρας

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 10,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 241 γρ/χλμ CO2.

2Τετρακίνηση με μεγάλο “αλλά”

Η μεγάλη αλλαγή είναι πως η νέα M5 είναι τετρακίνητη. Υπάρχει ένα μεγάλο άλλα όμως. Η BMW έχει τοποθετήσει στη νέα M5 το σύστημα Μ xDrive, μια τεχνολογία που της επιτρέπει να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς.

Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

3Σχεδίαση

Σχεδιαστικά φορά νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μεγάλο διαχύτη και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και ζάντες 20″. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport διαστάσεων 275/40 R19 μπροστά και 285/40 R19 πίσω, (275/35 R20 μπροστά και 285/35 R20 πίσω). Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν επίσης carbon-κεραμικά φρένα που ζυγίζουν λιγότερο κατά 23 κιλά σε σχέση με τα σιδερένια.

4Εσωτερικό

Το συνολικό βάρος της M5 ανέρχεται στα 1.855 κιλά (χωρίς οδηγό), ζυγίζοντας κατά 90 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά. Αυτό επετεύχθη χάρη στη χρήση CFRP σε διάφορα μέρη του σώματος, όπως η οροφή. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις, carbon διακοσμητικά και head-up display.

5Τιμή

Αρχικά θα προσφέρεται η έκδοση BMW M5 First Edition. Αυτή θα είναι διαθέσιμη σε μόλις 400 μονάδες παγκοσμίως και έχει το Frozen Dark Red Metallic χρώμα της BMW Individual. Οι παραγγελίες της στην Ευρώπη ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο, με την M5 να ξεκινά στη Γερμανία από τις 117.900 ευρώ. Η BMW M5 First Edition κοστίζει επιπλέον 19.500 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν από την άνοιξη του 2018.

6Διαθέσιμη και στο Need for Speed Payback

Για όλους εμάς που δεν μπορούμε να την αποκτήσουμε στη πραγματική ζωή, η BMW ανακοίνωσε πως η νέα Μ5 θα βρίσκεται ανάμεσα στη λίστα των αυτοκινήτων που θα συναντάμε στο Need for Speed Payback.

  • gv

    ψιλοαθλιο το χρωμα του βιντεο απορω πως τους ηρθε..
    το μπλε ομως ειναι πολυ καλο!
    επισης αναρωτιεμαι αν μπορουσαν απλως να τη προσφερουν ως δικινητη και να γλυτωσουν το βαρος ολου αυτου του συστηματος και οποιος θελει τετρακινητη απλα θα παραγγελνει το συστημα και θα το χρεωνουν παραπανω..
    ειναι τοσο απλο..
    αλλα λογικα η υπαρξη 2 διαφορετικων εκδοσεων ισως να ειχε θεμα κοστους/πολυπλοκοτητας στη γραμμη παραγωγης αλλιως δε βεπω το λογο που δε το εκαναν ετσι..
    κατα τα αλλα πολυ καυλωτικο αυτοκινητο!

  • bulgary

    Τέρας!Πολύ καλή!Εύγε!Bye bye E63!

    • Kost

      Και εμενα μου αρεσει πολυ η m5 αλλα απο που και ως που bye bye e63s amg;;;Τουλαχιστον εχει μετρηθει στο δρομο 0-100 σε 3.3″ και 0-200 σε 11 περιπου.Ασε να τη δουμε και την m5 στον δρομο.Δεν ξερεις μπορει να ειναι και γρηγοροτερη.Ομως με τα ως τωρα δεδομενα φαινονται πολυ ομοιες στις επιδοσεις.

    • zezadelik

      Ποιός χ@στηκε για το 0-100?

  • mother1russia

    Κανεις κοντρα και θελεις προσφυση πας τετρακινητος, εχεις το γκομενακι και θελεις ντριφτακια και διασκεδαση πας πισωκινητος. Το απολυτο εργαλειο λεμε και τωρα θα ριξουμε γελιο με τον ανταγωνισμο που δεν θα εχει το αβανταζ της τετρακινησης αλλα φυσικα θα εχει το δυσαβανταζ του understeer.

    • manowar

      Στο μονο που δεν τους πιστεύω με τιποτα γιατι την εχω μαθει την φιρμα αυτη πολυ καλα τα τελευταια χρονια με τα τουρμπομοτερ ειναι ενα πραγμα..η ιπποδυναμη στα μεγαλα της μοτερ.αρχδια 600 ειναι..κλεβει καμια 40αρια αλογα μπορει και παραπανω..ειναι τα αδηλωτα που λεμε.η f10 ελεγε 560 και την δυναμομετρησε ενα παλικαρι απο Θεσσαλονίκη 607 αλογα δεν το πιστευε νομιζε οτι την αγορασε μεταχειρα και την ειχαν βελτιωσει την εξέτασε και ηταν μαμα ολα..υπαρχει σε φορουμ η δημοσιευση του

    • αρα σε καθε συγκριτικο πο θα κερδιζει θα πεφτει κλαψα…..
      σε καθε συγκριτικο αν τρωει ξυλο….θα σου την λενε !!!!!!
      στο τελος ακρη δν θα βγαλουμε !!! :-P

    • manowar

      Δεν υπαρχει συγκριση με την κατηγορια της..σιγουρα θα την δουμε να παιζει ξυλικι με σπορ κατασκευές :-)

    • mother1russia

      Χαχαχαχ στα οπλα αδερφια , στα οπλαα

    • manowar

      Εγω θελω να βγαλω ακρη με τον λαγο που ψαρεψα αποτο γιουτουμπ..θελω αρθρο με το βιντεο που επίσημος η Μ3 τα ριχνει στην τζουλια..ελα παραδεξου το θα ειναι μια μερα με σασπενς..2 μερες συναιχομενες θα γινετε της μουρλης το σώβρακο απο κομεντς…χαχαχαχα

  • sargus

    @@@νάρα!!
    Τα μόνα μείον για τα γούστα μου είναι τα κόκκινα ψιψιψόνια στο τιμόνι που είναι η καγκουριά της καγκουριάς ω καγκουριά, και ο λεβιές ταχυτήτων που αν μου έλεγες ότι είναι της Κινέζικης απομίμησης της BMW θα σε πίστευα.
    Α, επίσης μου αρέσει πολύ αυτό το κόκκινο όπως μου άρεσε και το αντίστοιχο της z4 την προηγούμενη εβδομάδα (δεν είναι το ίδιο, έτσι;)

    • manowar

      Χαχαχαχαχα και δεν ηξερα πως να τα αποκαλώ :-@

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πιο τρομερή από ποτέ!!!!!!!!!!!! Γουστάρω!!!

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Ερχεται να κλεισει στοματα και υποθεσεις.https://youtu.be/-57JsYZlABg

    • manowar

      Εχω πει μην κανετε δηλώσεις στην πριμιουμ κατηγορια μεσαια,,μεγαλα,,και λιμο,,περι ταχυτερων 4θυρων με ςπορσε παναμερες,, τζουλιες,, μαριες λιαγουροπουλες,, κτλ,,γιατι η BMW επιδη τωρα 30 χρονια ειναι συνηθισμένη να πιανει τις κορυφες και να τις ταιζει τσιμπουκι αγχωνεται και βγαζει αυτοκινητα με κοκκινα ψιψιψονια στο τιμονι που αλαζουν απο κατω ολο το αυτοκινητο και γ@μουνεσαι στο πιτς φυτίλι..

  • manowar

    Μλκες εντάξει..ποιο ολοκληρωμενη απο τεχνολογικης αποψης προταση ποθαινεις…
    4κινητη ειναι

    Πισωκινητη ειναι

    Τεραστια χωρις περιττό βαρος ειναι
    ((Για την κατηγορία των 5λιτρων λιμο ειναι η πιο ελαφρια))

    Τι αλλο;;αα πετυχαινεις την τζουλια qv στον δρομο;;
    της πετας την <> στον αερα ..

    Το κυριοτερο ειναι οτι πας στο φαναρι κουμπωνεις 4κινηση μπροκωνεις στο 0 400 οτι κουβα σου κουνιέται μετα πας μπουρναζι πατας το κουμπι της πισωκινησης και κανεις ντονατιες μεσα στο παρκινγκ..βγαινεις εξω σ λεει ο παρκαδορος σκουπιζει τη μαπα του απο το κομματιασμενο κοντινενταλ σ λεει να να την παρκαρει με ενα τεράστιο χαμογελο (λες και σου καθεται η κιμπ μπασιτζερ στα νιαττα της (τι να κανω αυτη η γυναικα μαρεσει περισσοτερο απο ολες) ,βγαζεις εσυ με ακομα μεγαλυτερο χαμογελο το κλειδι ((που μονο κλειδι δεν ειναι))..βγαζεις τελος παντων αυτο το ταμπλετ-μιζα αυτοκινητου με την τατς σκριν και τ λες:
    ττσσστ μαγκα ατσα της…το εργαλειον παρκαρει μονο του πατας την αφη βλεπει που υπαρχου οι αλλοι ντενεκεδες και παρκαρει αναμεσα τους μονο του…. Του λες αυτο το αμαξι πολυ συντομα θα παιξει σε ντογκυ….μαντερρρ…και μετα μπαινεις μεσα και παραγγέλνει ς και το καφεδακι με τις 41 ζαχαρες..

    • giannisb

      περιμένουμε όμως και το νέο A6-S6 :) σε λίγο καιρό.. γιατί αυτό το εργαλείο δεν συγκρίνεται με την τωρινή γενιά S6

    • manowar

      Νομιζω θα ξαναβγει rs6;;αυτο θα ειναι κτηνος

    • giannisb

      εννοείται, αυτό το κτήνος για οικογενειάρχες, δεν νομίζω να κάνουν καμία μακακία και δεν το βγάλουν..αλλά η αλήθεια είναι ούτε το rs6 ούτε το s6 μπορούν να συγκριθούν με την m5 όσο η m5 είναι πισωκούνα ΑΛΛΑ όταν το μαγικό κουμπάκι πατηθεί και μπει τετρακίνηση εκεί παίζονται όλα εκεί μπορούν να συγκριθούν …μακάρι και η audi να βγάλει rs6 sedan μια μέρα με επιλογή πισωκίνησης θα ήταν ότι πιο μαματο έχει βγάλει για μένα…

    • zezadelik

      Να βγάλει η AUDI πισωκίνητο ? και πως θα μουρώνει μετά?

    • MPAMPIS

      προς το παρών η giulia πετάει την μητρα στην στην m3-m4 !κανε λίγο υπομονή και για την 5

    • manowar

      Χαχαχαχαχα καλως τον πελατεεες μου χαχα 😂
      Μ3 πλατφορμα που σχεδιαστηκε το 2012 ..απο τοτε αλαζουν 1000 2 πραγματα..εδω μιλαμε για τα καινουρια μοντελα αυτες εδω ειναι G σειρες και εσυ εχεις μεινει στις F..δες τωρα τα ψιψιψονια στο τιμονι και φιλια.. Για δες εδω η Μ3 τι κανει στην τζουλια

      https://youtu.be/lSKwOToYmqk

    • MPAMPIS

      αχαχαχ που το ξέθαψες αυτο το παιδάκι στο video !καλά μου έβαλες video απο ενα παιδάκι σε ενα κανάλι με 3000 subscribe,να πεις οτι ειναι καλύτερη η m3 ! αχαχααχ έλεος ! ΠΑΝΤΩς ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ …https://www.youtube.com/watch?v=4-4c6E77obs&t=12s https://www.youtube.com/watch?v=XT8LrA21vuo https://www.youtube.com/watch?v=z5h_qc-cXyg https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχαχαχα μλκα ασε τωρα το χουμε βαλει σε ολα τα φορουμς και κλαμπς πανελλαδικως που το βρηκα ε;; χαχαχ δεν το ηξερα ρε τωρα το ξετρυπωσα.. Τι μπροκιδι ηταν αυτο;; καλα ελα να σ πω στο πιο επισημο βιντεο η τζουλια με την Μ3 πηγαινν το ιδιο 0,02 κλασματα τιυ δευτερου οταν η διαφορα ειναι 0μηνη το να νικήσει η τζουλια η η Μ3 ειναι η μια η άλλη.. Οι οδηγοί οι κορυφαιοι φιλαρακι έχουν πει οτι ειμαι το ιδιο ικανα αυτοκίνητα.. Κανεις ομως δεν λαμβαινει υποψην οτι η Μ3 εχει 70 ιππιυς παραπανω και πιο λιγα κιλα.. Φαντασου να ηταν 500 αλογα τι τσα θα ειχε πέσει.. Μλκα οκ σήμερα μετα απο αυτο το βιντεο που ειναι επίσημο απο οτι με ενημερώνουν ειμαι 7 γραμμάρια πιο χαρούμενος χαχαχα

    • mother1russia

      Διαφορα στο λαπ 0.4 δευτερολεπτα , η νεα Τζουλια με την παλια Μ3 . Περιμενουμε και περισσοτερα συγκριτικα οπως και την νεα Μ3 που θα σας πονεσει ξανα

    • manowar

      Σου εστειλα ενα βιντεακι με επίσημη μαχη της Μ3 και της τζουλια.. Και μακαρι να το μελετησουν τα πσιδια του μπλογκ να το κανουν αρθρο ως απάντηση σε ολη αυτη την πριξα που εχετε γραψει για μπες να το δεις και ξαναπες μου τι εγινε…

    • mother1russia

      Και η επομενη Μ3/Μ4 με επιλογη Πισωκινητου/Τετρακινητου .
      Παει ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ , με αυτη την επιλογη καθε αμαξοκαυλος θα παει σε BMW , τι να το κανω αν η Τζουλια ειναι στην πιστα 1 δευτερο πιο γρηγορη αλλα θα με αφηνει στην ακρη με safe mode και θα ξεκολλαει η οροφη ??? Εδω μιλαμε φυγαμε στο 2100 με την 5αρα

  • nik715

    Τι αμαξάρα έβγαλαν οι τρελοί ρεεε

  • Pandal

    Τους βγάζω το καπέλο! Απλα τους εύχομαι να μην εχουνε τα προβλήματα της m5 e60 και του x5 με τον 4.4 twin power turbo γτ το καπέλο θα θέλει σκίσιμο!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ti katanalosi ladioy eixes h loipa problhmata me ton n63;
      To m5 pera apo vanos h temata tou smg,eixes alla tmemara;
      Sygnvmg giato to ayto 6o xali alla den me afhnei na gracv ellinika.

    • manowar

      καλα ενταξ…χαχαχαχα

      Βγαλε ακρη να το δω με τα ματια μου

    • Pandal

      Μη ζητας συγνωμη δεν υοαρχει λογος. Για το M5 αυτό που ξέρω ότι 5 φορές το πρώτο χρόνο που το είχε το πήρε οδήδη βοήθεια, μετά το πούλησε, το Χ5 (θωρακισμενο) έχει 11.000 με ήρεμη οδήγηση έχω συμπληρώσει 4 λίτρα …θα συμπληρώνα κι άλλα απλά πήγε για σέρβις χρόνου. .. μέσα από την BMW δικαιολογούν μέχρι και 1 λίτρο στα 1000! Το έχουν κρατήσει δύο φορές από μια εβδομάδα για επαναπρογραματισμο εγκεφάλου, έχουμε αλλάξει αισθητήρες ανάρτησης αισθητήρες προστασίας κάτι σχετικά με τα φρένα, έχει μπει σε safe mode δύο φορές σε σαμαρακι του ψυκτικού (επαναλαμβάνω μεταφέρω υψηλά πρόσωπα δεν καυλαντιζω) και σχεδόν καθέ φορά χάνει την επαφή με το κοντρόλ… ξέρεις χωρίς κλειδί…το έχουν επαναπρογραματησει κι αυτό αλλά συνεχίζει. Και μας έχουν ενημερώσει για αντικατασταση ταπετσαρίας στις πόρτες οδηγού συνοδηγού το οποίο δεν ξέρω τι παίζει. ..ανάκληση είπαν!
      Νωμιζω είναι αρκετά για ένα τόσο καινούργιο και ακριβό αυτοκίνητο.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καταρχας καλημερα.
      Απειχα μερικες μερες,για αυτο και ετεροχρονισμενη απαντηση.
      Παμε
      Το e60 m5 ειδικα του ’05, ειχε θεματα ,θεωρω πως στην πορεια αντιμετωπίστηκαν,και με προϋποθέσει να αναλαμβανει την συστηρηση γνωστης,σε γενικες γραμμες ειναι αξιοπιστο,αλλα με ακριβες βλαβες vanos πχ.
      Τωρα με το f15 δυστηχως υπαρχει θεμα με τη καταλωση ελαιου τουN63b44.
      Οντως η εικονα που περιγραφεις για ενα τοσο ακριβο και ειδικο αυτοκινητο -το θωρακισμενο χ5 ξεπερνα τους 3τονους- ειναι δυστηχως αποκαρδιωτικη και εκνευριστική.
      Τωρα φταινε τα τοσα ηλεκτρονικα,φταει οτι βιαζονται να δωσουν νεες τεχνολογιες στην αγορα χωρις να εχουν αποδειξει την αντοχη στον χρονο πχ η Bmw εβαλε πρωτη τα τουρμπο στη εσωτερικο της περιεχομενη γωνια του

    • Pandal

      Δεν είμαι ειδικός να σου πω ποιος είναι ο λόγος, το μόνο που ξέρω ότι γενικότερα τα καινούργια αυτοκίνητα τα κάνουν παθητικά για να είμαστε με το χέρι στην τσέπη. Δεν δικαιολογείται όμως για εμένα όταν πληρώνει κάποιος ένα σκασμό λεφτά να ταλαιπωρείσαι με συνεργεία. Να πάρεις μεταχείρισμενο να πεις οκ… καινούργιο όμως!

    • Pandal

      Να σου πω μια ακόμα εμπείρα μου… το 2002 δούλευα σε μια κατασκευαστικη (premix) ανατρεπωμενη νταλίκα. Στην αιτία είχαμε δυo actors 1853 τα τοπ την μερσεντες εκείνη την εποχή με δύο μήνες διαφορα ημερολογιακη κατασκευή. Το ένα ανατρεπωμενη καρότσα να φορτώνει από λατωμειο με υπερβαρα και κανιβαλο οδηγό, το άλλο πάτωμα χωρίς υπερβαρα μεταφέρωντας στρωτηρες (βάσεις για σιδηροδρομικες γραμμες) με Αττική οδό εθνική και ήρεμο προσεκτικό οδηγό! Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν τις ίδιες ακριβώς ζημιές με δύο μήνες διάφορα όπως και η κατασκευή τους. Από μία απλή βαλβίδα μέχρι ψυγείο κολαρα φούσκες κομπρεσέρ αερος και ότι μπορείς να φανταστείς. Ένας μηχανικός που είχε δουλέψει στην benz στη Γερμανία μου είχε πει ότι οι Γερμανοί χαλάνε περισσότερα λεφτά στο να κάνουν αναλοσήμα τα αυτοκίνητα τους από το να σου φτιάξουν κάτι καινούργιο. Και ξέρεις κάτι. ..δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω! Και στο βωμό του κέρδους αντιγράφουν και οι υπόλοιπες αυτοκίνητο βιομηχανίες αυτή την παθητικόήττα εις βάρος μας.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλημερα θα συμφωνησω σε οσα αναφερεις.
      Ενα απλο παραδειγμα
      Γρυλος μπροστα e36 https://uploads.disquscdn.com/images/ace7b2e2a35c7016d7e6356c4e87cd4b19f5dd93f9abab96940d72bc75594ebc.jpg
      Γρυλος μπροστα e46 https://uploads.disquscdn.com/images/1459f453453e6be46df5c2fa7ad7142c5a41ba3674830a451b00631edd126516.jpg

      Επι της ουσιας e36 αθανατος ,e46 αναλωσιμος.
      Υ.Γ
      Εχω φιλο που της καλες εποχες ,δουλευε σε τεχνικη στο Πικερμι,μπετονιερα,και πρεσσα Man, και μας εχει πει ουκ ολιγες ιστοριες με ‘δυσκολα’ η κωμικοτραγικα περιστατικα,οπως να κινδυνευει να παγωσει το μπετον στη βαρελα,και αλλα πολλα,επισης μας λεει οτι υπηρχαν φορες που σε 3/4 ντεποζιτο ,συμπηρωναν 1/4 βενζινη για να πηγαινει καλυτερα ,δεν ξερω φυσικα αν αληθευει.

    • Pandal

      Φίλε τώρα που ανέφερες μπετονιέρα. .. δούλεψα 5 μήνες πριν ανέβω σε νταλίκα και θεωρώ ότι είναι μακράν ότι χειρότερο έχω οδηγήσει! Κινούμενο φορτίο με ψηλό κέντρο βάρους συν τα προβλήματα του μπετου, τετραξονικο το οποίο δεν κόβει το τιμονι (όλα τα τετραξονικο έχουν αυτό το θεμα) και δρομολόγια σε περιοχές που πολλές φορές δεν υπάρχουν δρόμοι! Ξέρεις τα σπίτια που φυτρώνουν σε βουνά ρεματα και όπου τύχει γενικότερα. Γαμησε τα! Μετά αρωτευτηκα την κουλα (νταλικουλα). Κι ας άλλαξα επάγγελμα οπότε έχω χρόνο κάνω δρομολογια με κάτι φυλαρακια! https://uploads.disquscdn.com/images/d7b1f67c4951ede59102923f02a3244cd49bc592acae3f53ea17b8d04cdab23c.jpg

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ωραιος.
      Και ο φιλος αυτα μας λεει,και πολλα αλλα,τα οποια καταλαβαινεις δεν ειναι για δημοσίευση…
      Αν εχεις ορεξη και χρονο,γραψε πεντε αραδες για το globetrotter,βλεπεις διαχρονικα ειναι ο αγαπημενος τρακτορας.

    • Pandal

      Για τους τρακτορες τι να πω… καπετάνιος της ασφάλτου! Οι ιδιατεροτητες που έχουν σε κάνουν να τους αγαπας. Η volvo με το fh του 93 (για εμενα) έφυγε μπροστά από τους υπόλοιπους οι οποίοι τρέχουν από πίσω. Δεν είχε ποτέ την μεγαλύτερη καμπίνα ήταν όμως η πιο λειτουργική… και σε τεχνολογία σε ποιότητα κυλησης. .. καψούρα.
      Τα celica προ facelift είχανε παρόμοια θεματακια με τα corola k avensis, του 03 που είναι το δικό μου από το 06 στα χέρια μου και 50.000 έχω αισίως 215 και με πολλές μ@λ@κι ες δεν έχει παραπονεθεί καθόλου. Τον δίσκο τον “έκαψα ” στα 192.000, έχω αλλάέξι μπουκάλες πορπαγκαζ μια φορά. ..3,4 λάμπες και ίσα που δακρύζει το ψευτοκαπακο. Λάδι τσιμπάει στις 10.000 που κάνω αλλαγή γύρο στα 400-500 ml .. (βέβαια ο κατασκευαστή λέει άλλαγη στις 7.500) και μέχρι το 2010 που με έπιασε η κρίση τα λάστιχα δεν εβγαζαν χρόνο. Φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει αλλά δεν απογοητεύει κιόλας.
      https://youtu.be/fWTdKHJgBv8

      https://youtu.be/hDyGCGxGZXU

      https://youtu.be/GcG-aS41Bxw 😉

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μακαρι καποια στιγμη να κανω ταξιδι με ενα FH16.
      Ξερεις η celica st205 gt four ειδικα σε μαυρο εχει στοιχειώσει ονειρα!
      Να χαιρεσαι,και να γουσταρεις την δικια σου,αν και πιστευω πως η t23 ηρθε σε μια εποχη μεταβασης και αδικηθηκε απο την ιδια τη toyota.
      Και βεβαια αφου ξεπερασαν τα προβληματα με τους vvti του 00/03 θεωρω πως μπορεις να την απολαμβανεις χωρις ευτηχως το ‘σκορπιζμα’ που απολαμβανουμε σε βαθος χρονου στα Ευρωπαικα.
      Τωρα τα σαζμαν επιπεδου toyota,mazda,honda,μονο σε Bmw και επι το πλειστον m η σε Porsche μπορεις να βρεις.
      Κλεινω εδω λεγοντας το εξης η υγειης αρρωστοι της καθε επιλογης,ειναι και η πλεον αυστηροι κριτες.

    • Pandal

      Κάτι ακόμα. .. για το celica πολλοί λένε ότι το 6αρι σασμαν έχει προβλήματα. … οπότε θελω κάνω αλλαγές κ χωρίς συμπλέκτη και δεν έχει κάνει κιχ.

    • Pandal
    • o τσελινγκας σταθερη αξια βλεπω…παντου μεσα !!! :-P

    • Pandal

      Αδυναμιες… δεν μου χαλάει χατίρια και ούτε γκρινιάζει ότι και να του κάνω. 😉

    • ολοι εχουμε τις αδυναμιες μας !!!! αλλοι ιαπωνικες…αλοι γερμανικες !!! αν και εμενα ειναι πιο καπριτσιοζα…..που και που θελει το κατι της !!!! :-P

  • Kost

    E63s amg …..

    • zezadelik

      …έλεγες?

  • Mika

    Θα την ηθελα πιο αγρια εξωτερικα, να κανει μεγαλυτερο μπαμ…Και καποιες επιμερους λεπτομερειες της, δεν με τρελλαινουν..Δεν μπορεις ομως να της προσαψεις τιποτα σοβαρο…
    Θα ειναι ομως ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, σε επιδοσεις, κι αισθηση.Ειδικα τεχνολογικα εχει ανεβει επιπεδο με την επιλογη τετρακινησης, πισωκινησης…
    Respect….
    Πανεμορφη σε μπλε, οχι τοσο σιγουρος για το παγωμενο κοκκινο…

    • mother1russia

      Η αληθεια ειναι οτι ηθελε μια αγριαδα παραπανω για Μ , αλλα συγχωρειτε λογο του οτι μας ανοιξε μια νεα εποχη τεχνολογιας

    • mother1russia

      Η αληθεια ειναι οτι ηθελε μια αγριαδα παραπανω για Μ , αλλα συγχωρειτε λογο του οτι μας ανοιξε μια νεα εποχη τεχνολογιας

    • Mika

      Tι να κανουν κι οι βελτιωτες, κλεφτες θα γινουν??

    • manowar

      Ρε συ ολοι θεμε πολυ αγριαδα στα Μ αλλα μην ξεχνας οτι ειναι και σειρα 5 και πρεπει να κραταει ορισμενες ισορροπίες..γιατι μην μου πεις οτι Υπάρχει νεος που θα διαλεξει 5νταρα..θα ειναι απο 40 και πανω μεσήλικας…δεν μπορεις να την κανεις και Μ4 perfomance πρεπει να εχει μια αβαγκαρντ σοβαροτητα περαν οτι ειναι Μ

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στελαρα,εγω παντως την πρωτη m5 e34 στα 24 την εφτιαξα,μετατροπη μεν ,αρτια δεν.

    • manowar

      Ρε τέρας ειναι αλλα επι των πλειστων τον κανόνα ενας 24σαρης θελει κατι μικροτερι και σπορ εσυ ετυχε την οδηγισες επαθες κωλουμπρα και μετα ηθελες μονο 5νταρα τυχαινει και αυτο χαχαχαχαχαχα 😝

    • DimiE92

      Και λεω δεν θα το πει καποιος… ελεγα οτι εγω παραειμαι απαιτητικος. Θα ηθελα πιο τονισμενα τα πισω φτερα. Εκει νομιζω ειναι το θεμα…

  • MPAMPIS

    καλήμερα autoblog ! παρουσιάζουν και άλλοι νεα μοντέλα ,οχι μόνο οι Γερμανοί
    https://uploads.disquscdn.com/images/0dc2f438d804b6653ded501e3c3ceb3be7814f372dee54cfdfc353a1edc762a4.jpg

  • MPAMPIS

    καλημερα κ παλι !Η ανανεωμένη Maserati Ghibli MY2018 με φωτα Adaptive Led Matrix και νεους προφυλακτήρες με στοιχεία από την Alfieri https://uploads.disquscdn.com/images/9faaed13fb7249fe61a9df47da2843fa04f261f610992c99d7ed33f687ce88a6.jpg

    • rous

      Που κολλαει αυτη?

    • Mika

      Πουθενα, αλλα πρεπει να πει κατι…