Λίγο πριν την ολοκλήρωση της παραγωγής μιας Regera, δύο μηχανικοί της Koenigsegg πραγματοποιούν τους απαραίτητους ελέγχους ορθής λειτουργίας των συστημάτων του αυτοκινήτου, και πιάστηκαν να ανεφοδιάζουν το “κτήνος” των 1.500 υβριδικών ίππων σε ένα πρατήριο καυσίμων στο Ängelholm της Σουηδίας, εκεί που είναι και η έδρα της εταιρίας.

Η Regera δεν έχει μπει στο βαφείο, ούτε φοράει τον πίσω προφυλακτήρα. και έτσι έχουμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε το γυμνό carbon σώμα της. Η Koenigsegg θα κατασκευάσει συνολικά 80 αυτοκίνητα, με την Regera να ζυγίζει με όλα τα υγρά (καύσιμο, ψυκτικά και λιπαντικά) 1.590 κιλά.

Μηχανικά χρησιμοποιεί τον γνωστό, 5,0-λιτρο turbo V8 κινητήρα της εταιρίας με turbo δύο σταδίων, απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA, η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα υδρόψυκτο, 4.5 kWh, 800 Volt pack μπαταριών, που σύμφωνα με την Koenigsegg, είναι το πιο “power-dense” pack μπαταριών στον κόσμο, και το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει μπαταρίες 800V. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου ώστε να είναι ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. Το monocoque carbon σασί έχει αφαιρούμενη οροφή, οποία μπορεί να αποθηκευτεί στον χώρο αποσκευών.