Η McLaren Senna είναι ένα όπλο εδάφους-εδάφους αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, αλλά διαθέτει 2 ή 3 απολήξεις εξατμίσεων αναλόγως το μέρος που θα την οδηγείς.

Βλέπεις οι αυστηρότεροι νόμοι που έχουν τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την 1η Ιουνίου, ανάγκασαν την McLaren να ετοιμάσει δύο διαφορετικά συστήματα εξάτμισης, ένα για τις χώρες της Ε.Ε με τρεις απολήξεις εξατμίσεων και ένα για τον υπόλοιπο κόσμο με δύο απολήξεις.

Η εξάτμιση με τις τρεις απολήξεις παράγει λιγότερο θόρυβο, μιας και όταν το αυτοκίνητο κινείται με σχετικά μικρές ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσω της κάτω απόληξης που είναι συνδεδεμένη με έναν επιπλέον σιγαστήρα. Στις υψηλότερες ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσα από τις δύο πάνω απολήξεις που δεν είναι συνδεδεμένες με τον σιγαστήρα.

Στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου, εκτός Ε.Ε, η McLaren Senna έχει μόνο τις διπλές απολήξεις χωρίς τον σιγαστήρα και χωρίς το ενεργό σύστημα διαφράγματος. Όπως καταλαβαίνεις, η εξάτμιση με τις διπλές απολήξεις είναι ελαφρύτερη και απλούστερη στη κατασκευή της και παράγει δυνατότερο ήχο.