Ο λόγος που η McLaren Senna έχει 2 ή 3 απολήξεις εξατμίσεων

Σχετικά άρθρα

Η McLaren Senna είναι ένα όπλο εδάφους-εδάφους ειδικά εξελιγμένο για χρήση εντός πίστας, αλλά μπορεί κάλλιστα να κυκλοφορήσει και στον δρόμο. Στο πίσω μέρος και σε πολύ εμφανές σημείο βρίσκονται οι απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι 2 ή 3, αναλόγως το μέρος που θα την αγοράσεις.

Βλέπεις οι αυστηρότεροι νόμοι που έχουν τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την 1η Ιουνίου, ανάγκασαν την McLaren να ετοιμάσει δύο διαφορετικά συστήματα εξάτμισης, ένα για τις χώρες της Ε.Ε με τρεις απολήξεις εξατμίσεων και ένα για τον υπόλοιπο κόσμο με δύο απολήξεις.

Η εξάτμιση με τις τρεις απολήξεις παράγει λιγότερο θόρυβο, μιας και όταν το αυτοκίνητο κινείται με σχετικά μικρές ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσω της κάτω απόληξης που είναι συνδεδεμένη με έναν επιπλέον σιγαστήρα. Στις υψηλότερες ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσα από τις δύο πάνω απολήξεις που δεν είναι συνδεδεμένες με τον σιγαστήρα.

Στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου, εκτός Ε.Ε, η McLaren Senna έχει μόνο τις διπλές απολήξεις χωρίς τον σιγαστήρα και χωρίς το ενεργό σύστημα διαφράγματος. Όπως καταλαβαίνεις, η εξάτμιση με τις διπλές απολήξεις είναι ελαφρύτερη και απλούστερη στη κατασκευή της και παράγει δυνατότερο ήχο.

ΠηγήPeloton25

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr