Η McLaren Senna είναι ένα όπλο εδάφους-εδάφους ειδικά εξελιγμένο για χρήση εντός πίστας, αλλά μπορεί κάλλιστα να κυκλοφορήσει και στον δρόμο. Στο πίσω μέρος και σε πολύ εμφανές σημείο βρίσκονται οι απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι 2 ή 3, αναλόγως το μέρος που θα την αγοράσεις.

Βλέπεις οι αυστηρότεροι νόμοι που έχουν τεθεί σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την 1η Ιουνίου, ανάγκασαν την McLaren να ετοιμάσει δύο διαφορετικά συστήματα εξάτμισης, ένα για τις χώρες της Ε.Ε με τρεις απολήξεις εξατμίσεων και ένα για τον υπόλοιπο κόσμο με δύο απολήξεις.

Η εξάτμιση με τις τρεις απολήξεις παράγει λιγότερο θόρυβο, μιας και όταν το αυτοκίνητο κινείται με σχετικά μικρές ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσω της κάτω απόληξης που είναι συνδεδεμένη με έναν επιπλέον σιγαστήρα. Στις υψηλότερες ταχύτητες, τα καυσαέρια ρέουν μέσα από τις δύο πάνω απολήξεις που δεν είναι συνδεδεμένες με τον σιγαστήρα.

Στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου, εκτός Ε.Ε, η McLaren Senna έχει μόνο τις διπλές απολήξεις χωρίς τον σιγαστήρα και χωρίς το ενεργό σύστημα διαφράγματος. Όπως καταλαβαίνεις, η εξάτμιση με τις διπλές απολήξεις είναι ελαφρύτερη και απλούστερη στη κατασκευή της και παράγει δυνατότερο ήχο.