Η Hyundai και η Kia αναπτύσσουν επί του παρόντος τρεις διαφορετικούς τύπους ηλιακής οροφής, για αυτοκίνητα με υβριδικούς κινητήρες, πλήρως ηλεκτρικά καθώς και με κινητήρες εσωτερικής καύσης αντίστοιχα. Και ενώ οι ηλιακοί φορτιστές οροφής δεν είναι κάτι νέο και έχουν προηγουμένως τοποθετηθεί σε οχήματα, όπως το Toyota Prius Plug-in, ο κορεάτικος όμιλος είναι ο πρώτος που εφαρμόζει αυτή την τεχνολογία σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο πρώτος τύπος ηλιακού φορτιστή οροφής θα λανσαριστεί το επόμενο έτος και αφορά υβριδικά μοντέλα. Αυτός θα είναι ικανός να φορτίζει το 30% με 60% της μπαταρίας κατά τη διάρκεια μιας ημέρας, ανάλογα με τον καιρό. Έτσι, το όχημα θα μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει αυτήν την ενέργεια για να μειώσει τη χρήση του κινητήρα, αυξάνοντας έτσι την οικονομία καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές CO2.
Ο δεύτερος τύπος είναι σχεδιασμένος για οχήματα με ΜΕΚ και πρόκειται για μια ημιδιαφανή ηλιακή οροφή που φορτίζει την μπαταρία του οχήματος. Τέλος, θα ακολουθήσει το τρίτο σύστημα για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, το οποίο θα διαθέτει ηλιακούς συλλέκτες τόσο στην οροφή όσο και στο καπό, για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση ενέργειας.
Και οι τρεις τύποι θα χρησιμοποιούν ηλιακούς συλλέκτες πυριτίου που μπορούν να παράγουν μέχρι και 100W ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία στη συνέχεια τροφοδοτείται μέσω ελεγκτή για να αυξηθεί η αποδοτικότητα πριν η ενέργεια σταλεί στη μπαταρία.
Οι εταιρίες δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει ποια θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα διαθέτουν την παραπάνω τεχνολογία.