Παρότι δεν είχε τις αγωνιστικές επιτυχίες των ανταγωνιστών του, αναμφισβήτητα του MG Metro 6R4 είναι ένα από τα αγωνιστικά-θρύλους του Group B. Το τετρακίνητο κτήνος του Group B φορά έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα της εταιρίας του David Wood και είχε φτιαχτεί κατά παραγγελία, χρησιμοποιώντας πολλά στοιχειά από την αρχιτεκτονική του κινητήρα Cosworth DFV. Έχει 2 κεφάλες μια για κάθε σειρά του V κινητήρα. Κάθε κεφαλή διαθέτει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Άρα μιλάμε για ένα 24-βαλβιδο σύνολο το οποίο στην πρώτη εκδοχή του παρήγαγε περίπου 350 άλογα.

Ο κινητήρας ήταν κάτι διαφορετικό από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό καθώς δεν είναι υπετροφοδοτούμενος ή κομπρεσοράτος αλλά ατμοσφαιρικός. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκίνητου κατά τον διαμήκη άξονα αλλά στην ανάποδη εκδοχή του. Δηλαδή το μπροστά μέρος του κινητήρα έχει το κιβώτιο και κατά συνέπεια είναι στο κέντρο του αυτοκίνητου.

Ο οδηγός του WRC, Craig Breen, αγόρασε πρόσφατα ένα MG Metro 6R4, και μέσα από το παραπάνω video μας δίνει την ευκαιρία να δούμε πως είναι να το οδηγεί όσο πιο κοντά στο όριο, στην διαδρομή Moll’s Gap, δηλαδή την διαδρομή από την πόλη Kenmare στο Killarney, στην Ιρλανδία. Enjoy!