Η Audi έχει έτοιμο τον νέο 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης για το DTM Class 1. Ο κινητήρας πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς που τίθεται φέτος σε ισχύ και αποδίδει 610 άλογα.

Η ανάπτυξή του χρειάστηκε 2,5 χρόνια, με την Audi να βάζει τον κινητήρα για περισσότερες από 1.000 ώρες πάνω στο δυναμόμετρο προκειμένου να είναι σίγουρη πως αυτός θα αντέξει μια ολόκληρη σεζόν ή αν προτιμάς περίπου 6.000 χλμ. Διαθέτει την τεχνολογία push-to-pass που κάνει τον κινητήρα να παράγει επιπλέον 30 άλογα, τα οποία θα βοηθήσουν τους οδηγούς της Audi να κάνουν ευκολότερες προσπεράσεις με τα RS5 DTM τους.

Ο κινητήρας αποδίδει 110 άλογα περισσότερα από τον περσινό V8 4,0-λίτρων ατμοσφαιρικό απόδοσης 500 ίππων. Βασικό πλεονέκτημα του νέου τετρακύλινδρου κινητήρα είναι το μειωμένο βάρος του, μιας και ζυγίζει 85 κιλά, ακριβώς τα μισά σε σχέση με τον V8 που αντικαθιστά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Audi RS5 DTM να ζυγίζει 1.000 κιλά, έχοντας αναλογία βάρους 1,6 κιλά ανά ίππο.

Το αγωνιστικό ντεμπούτο του νέου κινητήρα θα γίνει στις 4 Μαΐου στο Hockenheimring.