Θυμάσαι τον Alex Palmeri που μέσα στο καλοκαίρι μας έδειξε πως αγόρασε μια BMW M5 E39 του 2000 με περισσότερα από 658.000 χλμ. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε έναντι 8.000 δολαρίων και σύμφωνα με τον ίδιο, έχει συντηρηθεί πολύ καλά όλα αυτά τα χρόνια, με τον κινητήρα να αλλάζεται το 2003 λόγω υψηλής κατανάλωσης λαδιού. Από τότε ο νέος κινητήρας έχει διανύσει σχεδόν 515.000 χλμ.

Τώρα ο Palmeri θέλησε να διαπιστώσει πόσα άλογα έχει χάσει ο κινητήρας μετά από τόσα χιλιόμετρα και έτσι βρήκε μια ακόμη M5 E39 με λιγότερα από 125.500 χλμ, προκειμένου να μετρηθούν και τα δύο αυτοκίνητα στο δυναμόμετρο.

Η M5 του Palmeri έχει αλλαγμένη εξάτμιση και καταλύτη, ενώ η άλλη M5 φορά την εργοστασιακή εξάτμιση και τον εργοστασιακό καταλύτη. Επίσης, η M5 του Palmeri έχει Alpha N πρόγραμμα και έχει αποσυνδεθεί ο MAF αισθητήρας αέρα. Προκειμένου τα αυτοκίνητα να είναι όσο γίνεται πιο όμοια, τοποθετήθηκε και στην M5 με τα λίγα χιλιόμετρα το ίδιο πρόγραμμα, ενώ αποσυνδέθηκε και ο MAF.

Αποτέλεσμα ήταν η M5 με τα πολλά χιλιόμετρα να υπολείπεται μόλις κατά 20 άλογα στους τροχούς από την M5 με τα λιγότερα χιλιόμετρα. Μικρή διαφορά για ένα αυτοκίνητο με περισσότερα από 500.000 χλμ, το οποίο απέδωσε 326,6 άλογα στους τροχούς, την ώρα που η M5 με τα λιγότερα χιλιόμετρα απέδωσε 346,7 άλογα στους τροχούς.