Στα τέλη Αυγούστου, η Cupra ανακοίνωσε ότι ο Mattias Ekstrom έγινε ο νέος πρεσβευτής της ισπανικής μάρκας, με τον Σουηδό οδηγό αγώνων να συμβάλλει στην εφαρμογή της ηλεκτρικής στρατηγικής της Cupra, ενώ ταυτόχρονα έγινε ο επίσημος οδηγός του ηλεκτρικού αγωνιστικού Cupra e-Racer.

Έτσι, τις προηγούμενες ημέρες ο Ekstrom έκανε τις πρώτες δοκιμές με το νέο του αγωνιστικό στην πίστα Montmelo στη Βαρκελώνη. Με το e-Racer, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό GT αγωνιστικό, ο Ekstrom θα τρέξει σε διάφορα πρωταθλήματα, με τη συνεργασία των δύο πλευρών να δημιουργεί το μονοπάτι για την καινοτομία των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ο Σουηδός δήλωσε σχετικά με την πρώτη του δοκιμή:

Αυτό που πραγματικά ανυπομονώ είναι να δω πως θα ελέγχω και θα αξιοποιώ όλη την δύναμη του αυτοκινήτου. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να συνηθίσουμε να οδηγούμε χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς τον ήχο του κινητήρα ως σημείο αναφοράς για να γνωρίζουμε, για παράδειγμα, πόσο γρήγορα κινείσαι όταν είσαι μέσα σε μια στροφή.

Για να προσθέσει:

Αισθάνθηκα πολύ καλά, ειδικά όταν “ξεκλειδώσαμε” όλη τη δύναμη βγαίνοντας από τις αργές στροφές της πίστας. Μου άρεσε πραγματικά ο πρώτος γύρος. Ο δεύτερος επίσης πήγε καλά, αν και άρχισα να παρατηρώ ότι πιέζω τα πίσω ελαστικά. Χρειάζομαι ακόμα κάποιο χρόνο για να συνηθίσω τον ήχο του κινητήρα. Είναι πολύ πιο ήσυχο από οτιδήποτε έχω οδηγήσει πριν. Επιπλέον, πρέπει να δώσω ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση της ενέργειας σε κάθε γύρο. Αυτό είναι απαραίτητο με ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, σχεδόν εξίσου σημαντικό με την ταχύτητά του.

Παρά το γεγονός ότι ζυγίζει 400 κιλά περισσότερο σε σύγκριση με το συμβατικό Cupra TCR, το e-Racer διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και 0 έως 200 χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Οι κινητήρες μονάδες του e-Racer βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν μέχρι 500 kW (680 ίππους), 242 kW (330 ίππους) περισσότερο από την βενζικονίνητη έκδοση Cupra TCR, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει επιπλέον και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.