Ο Peter Henrich, ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της BMW, σε πρόσφατη συνέντευξή του, υπερασπίστηκε και αυτός τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρίας, με τις μεγάλες γρίλιες, λέγοντας πως η BMW έχει λάβει “πολύ θετική απήχηση σε ότι έχει να κάνει με την ριζοσπαστική σχεδιαστική αλλαγή με τις μεγάλες γρίλιες”, σε ορισμένα μοντέλα της, όπως η X7, η Σειρά 7.

1

Ο σχεδιασμός των μοντέλων μας είναι κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία της μάρκας. Οι πελάτες της BMW απαιτούν. Θέλουν να εκφράσουν κάτι και δεν “φοβούνται” αυτοκίνητα με έντονο χαρακτήρα. Τα αναζητούν. Έτσι αποφασίσαμε να εστιάσουμε ακόμα περισσότερο στον έντονο χαρακτήρα και στον τολμηρό σχεδιασμό.

Η ομάδα του Adrian van Hooydonk κάνει εξαιρετική δουλειά στον σχεδιασμό και στον ορισμό αυτού του χαρακτήρα. Τα σχόλια που λάβαμε είναι πολύ θετικά. Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η X7, ο κόσμος είπε: “Πόσο μεγάλη γρίλια;” αλλά οι πελάτες μας ποτέ δεν αντέδρασαν έτσι και οι πωλήσεις δείχνουν πως το μοντέλο είναι άκρως πετυχημένο και οι άνθρωποι το αγαπούν.

Πάντα υπάρχει κόσμος που ψάχνει κάτι να επικρίνει και φοβάται το νέο. Αλλά εμείς έχουμε μεγάλη αυτοπεποίθηση και θα συνεχίσουμε.

2

Όταν ρωτήθηκε αν η BMW θα εφαρμόσει τον νέο της σχεδιασμό στις επόμενες γενιές των παραδοσιακά πιο συντηρητικών μοντέλων της, όπως η Σειρά 5, ο Henrich τόνισε πως είναι σημαντικό να έχει κάθε μοντέλο το δικό του χαρακτήρα.

Κάθε μοντέλο έχει την δική του θέση. Στα αρχικά στάδια ανάπτυξης του αυτοκινήτου καθορίζουμε τον χαρακτήρα του. Ορισμένα αυτοκίνητα είναι πιο εξωστρεφή, πιο τολμηρά από άλλα, καθώς μεταφέρουν διαφορετικά μηνύματα. Ο πελάτης αναζητά έναν διαφορετικό χαρακτήρα σε αυτοκίνητα όπως η Σειρά 3, η Z4 και η X6.

3

Μεγάλη γρίλια θα έχει και η νέα Σειρά 4, αφού ήδη έχουμε δει το αυτοκίνητο μέσα στο εργοστάσιο, με την BMW, στα Vision iNext concept και i Vision Dynamics concept, να είχε δείξει έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό για τη κεντρική γρίλια. Αυτός δεν διέθετε κεντρικό κάθετο στοιχείο για να διαχωρίζει στη μέση την γρίλια.

4

Ο λόγος της συγκεκριμένης σχεδιαστικής υλοποίησης ήταν για να τοποθετηθούν οι αισθητήρες που απαιτούνται για την αυτόνομη οδήγηση. Ωστόσο η συγκεκριμένη γρίλια δεν θα περάσει στη παραγωγή:

Εξετάζουμε τι λειτουργεί αισθητικά και αποφασίσαμε πως η ενωμένη γρίλια δεν μπορεί να θεωρηθεί ως μια μάσκα νεφρών της BMW.

5

Η γρίλια είναι κρίσιμη στον σχεδιασμό κάθε μοντέλου της BMW, οπότε το iNext, το i4 και το iX3 δεν θα έχουν τέτοια ανοικτή ενωμένη γρίλια. Έχουμε επιλέξει ακριβότερους αισθητήρες που μπορούν να “δουν” μέσα από το χρώμιο.