Η Hyundai και η Kia ανέπτυξαν το σύστημα ICT (Information and Communication Technology) Connected Shift System το οποίο υπόσχεται πως επιλέγει πάντα την σωστή σχέση στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το σύστημα συλλέγει στοιχεία από τις κάμερες, το τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης, τα ραντάρ και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, έτσι ώστε λαμβάνοντας υπόψιν την μορφολογία της διαδρομής, τις συνθήκες κυκλοφορίας, την άνεση των επιβατών, την βέλτιστη απόδοση και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, επιλέγει μέσω τεχνητής νοημοσύνης της κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο.

Σύμφωνα με τις εταιρίες, το ICT σύστημα μειώνει κατά 43% τις αλλαγές των ταχυτήτων σε μια διαδρομή με συνεχείς στροφές, ενώ μειώνει και κατά 11% την συχνότητα που ο οδηγός πατά το πεντάλ του φρένου, μειώνοντας έτσι την κούραση του οδηγού, αλλά και την φθορά των φρένων.

Το συγκεκριμένο σύστημα θα ξεκινήσει να τοποθετείται στο μέλλον στα μοντέλα των δύο κορεατικών εταιριών, οι οποίες αναπτύσσουν και την εξελιγμένη έκδοση του που βασίζεται σε δίκτυα 5G, που βελτιώνει περαιτέρω την λειτουργία του.