Η BMW ανακοίνωσε σήμερα πως θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή το i Next Hydrogen Concept που είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2019.

Το όχημα θα αποδίδει συνδυαστικά 374 άλογα (286 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα, τον ίδιο που συναντάμε και στο iX3 και 170 άλογα από το σύστημα κυψελών υδρογόνου), με την BMW και την Toyota να έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους στον τομέα της υδρογονοκίνησης από το 2013. Ο ανεφοδιασμός των δύο δεξαμενών υδρογόνου 700 bar χωρητικότητας 6 κιλών, γίνεται μέσα σε λιγότερο από 4 λεπτά, με την BMW να μην ανακοινώνει άλλες τεχνικές λεπτομέρειες του υδρογονοκίνητου X5.

Η γερμανική εταιρία αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να δούμε μετά το 2025 υδρογονοκίνητες εκδόσεις και άλλων μοντέλων της, όπως των X6 και X7, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν σε ευρεία παραγωγή και θα έχουν παρόμοια τιμή με τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Στόχος της BMW είναι να προσφέρει περισσότερα από 1 εκατ. αυτοκίνητα στην αγορά έως το 2021, τα οποία θα κάνουν χρήση κάποιας μορφής ηλεκτροκίνησης, ενώ μέχρι το 2023 θα έχει στην αγορά 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ανάμεσά τους 13 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.