Στην περσινή έκθεση της Γενεύης, η McLaren παρουσίασε τη Senna GTR, ένα αγωνιστικών προδιαγραφών μοντέλο, το οποίο είναι το γρηγορότερο που φόρεσε ποτέ το σήμα της McLaren, εκτός των μονοθεσίων της στη Formula 1.
Η αεροδυναμική του είναι ένας από τους κυριότερους λόγους για αυτό το κατόρθωμα και στο παρακάτω video θα δεις τον σχεδιαστή Esteban Palazzo να μας εξηγεί την εντυπωσιακή carbon πίσω αεροτομή του track-focued μοντέλου, και τι την κάνει τόσο ξεχωριστή.
Οι μηχανικοί της βρετανικής εταιρίας είχαν θέσει ως στόχο την παραγωγή 1.000 κιλών κάθετης δύναμης, με τον Palazzo να αναφέρει πως ο στόχος ήταν αρκετά φιλόδοξος και ο σχεδιασμός του αεροδυναμικού πακέτου αποτέλεσε τρομερή πρόκληση για τους σχεδιαστές της McLaren.
H McLaren έβγαλε στην παραγωγή 75 Senna GTR, με τον Palazzo να μας κάνει γνωστό ότι έμπνευση για τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου αντλήθηκε από ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τις τάσεις της αρχιτεκτονικής.
Να θυμίσω, ότι μηχανικά το μοντέλο φορά τον twin-turbo 4,0-λιτρο V8 κινητήρα, απόδοσης 825 ίππων και 800 Nm ροπής, με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Seamless Shift Gearbox (SSG) να μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Bonus: Δες ένα εντυπωσιακό onboard video που “αιχμαλωτίζει” την εξαιρετική εμπειρία οδήγησης μιας Senna GTR στην πίστα του Bahrain.