Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η αγωνιστική BMW M2 CS Racing είναι πιο γρήγορη από την M2 CS στην πίστα Hockenheim-GP. Το ερώτημα είναι πόσο ταχύτερη είναι και την απάντηση την βλέπουμε στο video που ακολουθεί.

Η M2 CS φορά το 3,0-λιτρο M TwinPower Turbo S55 κινητήρα, απόδοσης 450 ίππων στις 6.250 σ.α.λ με 550 Nm ροπής μεταξύ 2.350 και 5.500 σ.α.λ. Έχει όριο περιστροφής τις 7.600 σ.α.λ και συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοντέλο ζυγίζει 1.550 κιλά με το χειροκίνητο κιβώτιο και 1.575 κιλά με το αυτόματο.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,2 δευτερόλεπτα, όταν εξοπλίζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο και σε 4 δευτερόλεπτα όταν φορά το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 80-120 χλμ/ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο έρχονται σε 3,3 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο και σε 3,1 δευτερόλεπτα με το αυτόματο, ενώ με 5η σχέση οι αντίστοιχοι χρόνοι είναι 4 και 4,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ανεξαρτήτου κιβωτίου, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ/ώρα.

H M2 CS αποτελεί την βάση για την αγωνιστική M2 CS Racing, η οποία αντικαθιστά την M240i Racing. Το αγωνιστικό μεταξύ άλλων φέρει επιθετικό bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή και νέους προφυλακτήρες. Αποδίδει από 280 έως 365 άλογα με 550 Nm ροπής, ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε πρωταθλήματος, με το 3,0-λιτρο κινητήρα να συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, Drexter μπλοκέ διαφορικό, σλικ ελαστικά και νέους άξονες κίνησης. Στο εσωτερικό υπάρχει Sabelt Taurus XL κάθισμα, ζώνη ασφαλείας 6 σημείων και αγωνιστικός πίνακας οργάνων. Το αγωνιστικό μπορεί να συμμετέχει στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nurburgring και TC America, ενώ ετοιμάζεται και μια Permit B έκδοση.