H Lanzante ετοιμάζει την LM 25, για να γιορτάσει τη νίκη στο Le Mans του 1995

Σχετικά άρθρα

Η Lanzante δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, παρόλα αυτά καλό είναι να υπενθυμίζουμε ποια είναι. Η μικρή βρετανική εταιρία ειδικεύεται στη συντήρηση και την ανακατασκευή κλασικών αυτοκινήτων, ενώ συμμετέχει επίσης σε αγώνες αυτοκινήτων τόσο με σύγχρονα αυτοκίνητα, όσο και με ιστορικά, κάτω από τον τίτλο Lanzante Motorsport. Ιδρύθηκε από τον Paul Lanzante στη δεκαετία του 1970 και σήμερα η εταιρία διευθύνεται από τον γιο του, Dean Lanzante. Διαθέτει εργοστάσιο στην πόλη Petersfield στο Hampshire της Αγγλίας, και είναι υπεύθυνη για την P1 LM, την P1 GT Longtail, και P1 GTR-18, καθώς επίσης και για τη μετατροπή σε street-legal των P1 GTR.

Στις 18 Ιουνίου του 1995, η Lanzante Motorsport κέρδισε το 24ωρο αγώνα του Le Mans με μια McLaren F1 GTR για λογαριασμό της McLaren Automotive, με την ομάδα Kokusai Kaihatsu Racing. Η ιστορία πίσω από εκείνο το αγωνιστικό -με αριθμό πλαισίου #043- είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς όλα ξεκίνησαν μόλις δύο μήνες πριν την πρώτη συμμετοχή της F1 στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.

Η McLaren δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την Ιαπωνία και τον Motokazu Sayama, o οποίος ήταν ιδιοκτήτης της κλινικής Ueno στην Ιαπωνία και ένθερμος λάτρης της βρετανικής εταιρίας. Ο Sayama ήθελε να τοποθετήσει τα λογότυπα της κλινικής του σε ένα από τα έξι αγωνιστικά που θα έτρεχαν στο Le Mans το 1995, αλλά η απάντηση που πήρε από την McLaren ήταν αρνητική, καθώς όλα ήταν πουλημένα. Ο Sayama, όμως, δεν δεχόταν το “όχι” ως απάντηση, γι’αυτό και ζήτησε από την εταιρία να προετοιμάσει αγωνιστικά μια άλλη F1 GTR, ώστε να τρέξει στον αγώνα. Όλα αυτά, λιγότερο από δύο μήνες πριν την έναρξη του.

Το πρόβλημα ήταν πως δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο, καθώς όλες οι F1 GTR που είχαν κατασκευάσει, θα έτρεχαν στον αγώνα. Το μόνο αυτοκίνητο που υπήρχε, ήταν το πρωτότυπο δοκιμών της F1, που χρησιμοποίησε η McLaren για την εξέλιξη του, με αριθμό πλαισίου #01R. H McLaren δέχτηκε να την μετατρέψει, αλλά έβαλε έναν όρο.

Αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κερδίσει τον αγώνα, η εταιρία θα κρατήσει την κατοχή του, ενώ αν πάρει οποιαδήποτε άλλη θέση εκτός της 1ης, ο Sayama θα την πάρει δωρεάν. Η κατασκευή του αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε μόλις έξι εβδομάδες πριν τον αγώνα, και τελικά το αυτοκίνητο είδε πρώτο την καρό σημαία. Έτσι, η McLaren κατασκεύασε μια νέα F1 -την #043- για τον Sayama, στον ίδιο χρωματισμό με το αγωνιστικό και ο Ιάπωνας την πήρε σπίτι του.

Fast forward στο 2020, η Lanzante ανακοίνωσε χθες (18 Ιουνίου 2020) την δημιουργία της LM 25 Editions, για τον εορτασμό των 25 χρόνων από τη νίκη της στον απαιτητικό αγώνα του Le Mans. Η εταιρία, όμως, δεν έκανε γνωστό πάνω σε ποιο μοντέλο θα βασιστεί η LM 25 Editions, αλλά η λογική λέει ότι αυτό θα είναι η Senna GTR. Ανεξάρτητα από το αν η LM 25 βασίζεται ή όχι στη Senna, η εν λόγω θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 7 αυτοκινήτων, και αναμένουμε από την Lanzante να τα κάνει πιο δυνατά, να προσθέσει νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα, χαρίζοντας τους εντυπωσιακή εμφάνιση, ενώ παράλληλα να αφαιρεί όλο το περιττό βάρος από όπου μπορεί.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μια street-legal McLaren Senna GTR στους δρόμους του Λονδίνου

Πριν 5 χρόνια η McLaren παρουσίασε την Senna GTR, ήτοι την έκδοση του μοντέλου που μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά εντός πίστας. Η βρετανική εταιρία έβγαλε...