H πανδημία του νέου κορωνοϊού ήταν η αιτία για τη Rivian να καθυστερήσει -μέχρι τον Ιούνιο του 2021– την παρουσίαση και τις παραδόσεις των R1T και R1S, ωστόσο ο ιός δεν εμποδίζει την αμερικάνικη εταιρία να συνεχίζει τις εντατικές δοκιμές.

Στο παραπάνω video θα δεις τον ιδρυτή και CEO της εταιρίας, R.J. Scaringe, να μας κάνει μια ξενάγηση στο εργοστάσιο της Rivian, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Normal, της πολιτείας του Illinois.

Τα μοντέλα παίρνουν κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης έως 200 ίππων ο καθένας. Οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με τρεις μπαταρίες χωρητικότητας 105, 135 και 180 kWh που προσφέρουν αυτονομία 390, 500 και 660 χλμ. Με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία αποκτά αυτονομία 320 χλμ μέσα σε μόλις 30 λεπτά.

Η έκδοση με την μπαταρία 105 kWh αποδίδει 408 άλογα με 560 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα. Η έκδοση με την μπαταρία των 135 kWh αποδίδει 765 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Η έκδοση με την μπαταρία των 180 kWh αποδίδει 710 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.

Στις σχετικές ειδήσεις η Rivian απορρίπτει τις κατηγορίες της Tesla, η οποία την μήνυσε επειδή ισχυρίζεται πως η Rivian “κυνηγά” τους υπαλλήλους της και αυτοί κλέβουν τα εμπορικά μυστικά της Tesla. Η Rivian ζητά από το δικαστήριο να απορρίψει την μήνυση της Tesla και να μην προχωρήσει σε δίκη, χαρακτηρίζοντας την μήνυση ως παραπλανητική, χωρίς αξία, ενώ παράλληλα βλάπτει τη φήμη της.