Με αφορμή την έναρξη των παραδόσεων της 765LT στους τυχερούς ιδιοκτήτες τις ερχόμενες ημέρες, βγήκαν “στον αέρα” τα πρώτα reviews του νέου μοντέλου της McLaren, όπου αρκετοί βρετανοί δημοσιογράφοι βρέθηκαν στην πίστα του Silverstone και μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους.

Όπως γνωρίζεις, μηχανικά η 765LT φορά έναν 4,0-λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 765 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 800 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ήτοι μια αύξηση κατά 45 άλογα και 30 Nm ροπής, σε σχέση με την 720S. Εκτός από τις αναβαθμίσεις του κινητήρα, η βρετανική εταιρία έχει επέμβει και στο 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Πλέον, η επιτάχυνση είναι κατά 15% ταχύτερη σε σχέση με την 720S, ενώ η 765LT γράφει τους ταχύτερους χρόνους στην πίστα, από οποιοδήποτε μοντέλο της σειράς Super Series της McLaren.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία η 765LT χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 2,8 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 7 δευτ., και για το 0-300 χλμ/ώρα 18 δευτ., ενώ το 400άρι ολοκληρώνεται σε 9,9 δευτ. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε μόλις 29,5 μέτρα και από τα 200 χλμ/ώρα σε 108 μέτρα.

Με την εκτενή χρήση ελαφρών υλικών και χρήση λεπτότερων τζαμιών και πολυκαρβονικού πίσω τζαμιού, η νέα McLaren 765LT ζυγίζει μόλις 1.229 κιλά στεγνή και 1.339 κιλά με υγρά και 90% γεμάτο ρεζερβουάρ. Αυτό σημαίνει ότι είναι 80 κιλά ελαφρύτερη από την 720S και 110 κιλά ελαφρύτερη από τον πιο κοντινό ανταγωνιστή.

Η 765LT διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει ένα μεγάλο εμπρός splitter, τροποποιημένους προφυλακτήρες και αναβαθμισμένες πλαϊνές ποδιές, όλα κατασκευασμένα από carbon. Το μοντέλο διαθέτει επίσης μοναδικά πτερύγια στις πόρτες, μεγαλύτερο διαχύτη και ενεργή πίσω αεροτομή. Η τελευταία είναι το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του αυτοκινήτου και βοηθά στην ψύξη του κινητήρα με το να εξέρχεται ζεστός αέρας από τον κινητήρα. Ακόμα, λειτουργεί και ως αερόφρενο, ενώ υπάρχουν και ποικίλες ρυθμίσεις, οι οποίες είτε βελτιστοποιούν την κάθετη δύναμη, είτε μειώνουν την οπισθέλκουσα.

Εκτός από την αεροτομή, εντύπωση προκαλούν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, που βρίσκονται τοποθετημένες ψηλά. Το σύστημα της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και είναι 40% ελαφρύτερο από αυτό της 720S. Τέλος, η 765LT διαθέτει νέες, εξαιρετικά ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με μπουλόνια τιτανίου, οι οποίες είναι “ντυμένες” με ειδικά Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά. Εμπρός είναι διαστάσεων 245/35, με ζάντες 19 ιντσών, ενώ στο πίσω άξονα τα ελαστικά είναι διαστάσεων 305/30 και οι ζάντες 20 ιντσών.

Μέσα από τις ζάντες, κρύβονται τα carbon-κεραμικά φρένα, με δίσκους 390 χλστ. εμπρός και 380 χλστ. πίσω. Οι monobloc σφυρήλατες αλουμινένιες δαγκάνες προέρχονται από την Senna και είναι εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Προαιρετικά, υπάρχει το πακέτο φρένων για χρήση στην πίστα, όπου τοποθετούνται νέα τακάκια και δίσκοι. Οι τελευταίοι είναι περίπου 60% ισχυρότεροι από τους συμβατικούς carbon-κεραμικούς δίσκους και προσφέρουν τέσσερις φορές καλύτερη θερμική απαγωγή, για μειωμένη φθορά και εξασθένιση.