Στο κέντρο δοκιμών του Balocco βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo στη Formula 1, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi, εκεί όπου δοκίμασαν τις Giulia GTA και Giulia GTAm και μοιράστηκαν την εμπειρία τους με τους μηχανικούς της Alfa Romeo προκειμένου να γίνουν βελτιστοποιήσεις στην αεροδυναμική και στη πρόσφυση των μοντέλων.

Η GTAm έκδοση είναι μια σκληροπυρηνική και track-focused έκδοση που μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους και σε αυτή, η αεροδυναμική έχει βελτιστοποιηθεί σε ακραίο επίπεδο, με το μοντέλο να διαθέτει νέου σχεδιασμού εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο splitter, νέο πίσω προφυλακτήρα, κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξατμίσεων, μεγάλο διαχύτη και τεράστια πίσω αεροτομή.

Η Giulia GTAm είναι διθέσια, με την Alfa Romeo να έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα, τοποθετώντας στη θέση τους ένα roll cage, μια ειδική βάση που χρησιμεύει για να αποθηκεύονται τα κράνη και ένα πυροσβεστήρας. Υπάρχουν δύο bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, ενώ έχουν γίνει και άλλες μετατροπές προκειμένου να μειωθεί το βάρος.

1Διάβασε επίσης

Από 175.000 ευρώ και 180.000 ευρώ οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm στην Ιταλία

Ο V6 Bi-Turbo 2,9-λίτρων έχει δυναμώσει κατά 30 άλογα και αποδίδει 540 άλογα. Η Alfa Romeo έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 σε σύγκριση με την Giulia Quadrifoglio, χάρη στην υιοθέτηση ελαφρών υλικών, όπως ο carbon άξονας μετάδοσης, με το καπό, την οροφή, τον μπροστινό προφυλακτήρα, τα φουσκώματα των φτερών και τις πλάτες των καθισμάτων και μέρη του bodykit να είναι κατασκευασμένα από carbon.

Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ενώ το ίδιο υλικό το συναντάμε στις πόρτες και στα συστήματα της ανάρτησης. Τα παράθυρα είναι κατασκευασμένα από Lexan, με τις παραπάνω αλλαγές να μειώνουν το βάρος της Giulia GTA στα 1.520 κιλά και σε συνδυασμό με τα 540 άλογα, το αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 2,85 κιλών ανά ίππο, καθιστώντας το ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα