Πλησιάζει η στιγμή που θα ολοκληρωθεί η συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles και της PSA Group και σύμφωνα με τον Carlos Tavares, ο CEO της νέας εταιρίας που θα δημιουργηθεί, θα μειωθεί ο αριθμός των μοντέλων, οι μάρκες, οι πλατφόρμες αλλά και τα εργοστάσια του νέου ομίλου.

Η αρχή θα γίνει από την Κίνα, με τον Tavares να αφήνει να εννοηθεί πως στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους παραγωγής, θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές. Μετά τη συγχώνευση η Stelantis, όπως θα ονομάζεται η νέα εταιρία, θα περιλαμβάνει 13 μάρκες και θα δημιουργηθεί η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Ο CFO της PSA, Philippe de Rovira είπε από τη μεριά του:

Δεν είναι λογικό να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε με τόσες πολλές μάρκες, τόσες πολλές πλατφόρμες και τόσες πολλές γραμμές παραγωγής στη Stelantis.

Ανέφερε επίσης ότι η PSA πούλησε πρόσφατα ένα εργοστάσιο που είχε με την Dongfeng στη Κίνα, ενώ έκλεισε ένα άλλο σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής.

Το 2014 η κινέζικη αγορά ήταν η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για την PSA, με περισσότερες από 700.000 πωλήσεις. Ωστόσο από τότε οι πωλήσεις παρουσιάζουν φθίνουσα πορεία και το 2019 η PSA πούλησε μόλις 119.000 αυτοκίνητα, ενώ φέτος, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο έχει πουλήσει μόλις 31.239 αυτοκίνητα.

Η FCA πουλά μονάχα μοντέλα της Jeep στη Κίνα, οι πωλήσεις των οποίων υποχώρησαν κατά 36% πέρυσι.