Ο βελτιωτικός οίκος και αγωνιστική ομάδα Romeo Ferraris παρουσίασε το ηλεκτρικό αγωνιστικό της για το πρωτάθλημα ETCR. Η ηλεκτρική Giulia θα τρέξει στο πρωτάθλημα, στο οποίο συμμετέχουν ηλεκτρικά αγωνιστικά που βασίζονται σε αυτοκίνητα παραγωγής.

Η πρόταση της Romeo Ferraris είναι η πρώτη από μια μη εργοστασιακή εταιρία, καθώς αντίστοιχα αγωνιστικά για το ETCR έχουμε δει από την Cupra και την Hyundai.

Οι κανόνες ορίζουν ότι τα αγωνιστικά πρέπει να χρησιμοποιούν ένα μοντέλο παραγωγής με τέσσερις ή πέντε πόρτες και να φέρουν ηλεκτρικό κινητήρα συνεχούς ισχύος 402 ίππων (300 kW), με τη μέγιστη ισχύ για περιορισμένο διάστημα να ανέρχεται στα 671 άλογα (500 kW).

Η Williams Advanced Engineering σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και τροφοδοτεί τις ομάδες με τις μπαταρίες (65 kWh) και τις μονάδες ελέγχου οχημάτων. Ο κινητήρας στην Giulia ETCR βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με την μετάδοση να γίνεται με κιβώτιο μονής ταχύτητας.

Έτσι, ο κινητήρας, το κιβώτιο, τα inverters, και η μπαταρία είναι κοινά για όλες τις ομάδες, με τις τελευταίες να έχουν την ελευθερία να τα τοποθετήσουν στο πλαίσιο του αυτοκινήτου κατά το δοκούν.