Η Volkswagen διεξάγει μια μελέτη σκοπιμότητας στην Κίνα σχετικά με τα ιπτάμενα αυτοκίνητα, ακολουθώντας το παράδειγμα κι άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες έχουν στραφεί στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Πολλές εταιρείες από startups έως αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν επιδοθεί σε ένα αγώνα δρόμου προκειμένου να αναπτύξουν “ρομποταξί” για δημόσια χρήση, ελπίζοντας να αποσπάσουν μερίδιο της πίτας από μια αγορά, η αξίας της οποίας σύμφωνα με τη Morgan Stanley θα εκτιναχθεί στο 1,5 τρισ. δολάρια έως το 2040.

Πέραν της αυτόνομης οδήγησης, η προοπτική της κάθετης κινητικότητας (οχήματα που μπορούν να απογειωθούν και να προσγειωθούν κάθετα), μπορεί να αποτελέσει το επόμενο βήμα για την προσέγγισή μας αναφορικά με την κινητικότητα στο μέλλον ειδικότερα στην αγορά της Κίνας.

Επιπλέον εξετάζουμε περαιτέρω προοπτικές και συνεργασίες μέσω της έρευνάς μας και την πιθανότητα να πάρει σάρκα και οστά αυτή η προσέγγιση,

αναφέρει η ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας. Η αγορά αυτοκινήτων της Κίνας είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο και ο γερμανικός όμιλος αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από τις πωλήσεις στην ασιατική χώρα.

Εταιρείες κολοσσοί στον κλάδο τους, όπως η Volkswagen και η Airbus, ή μικρές ομάδες όπως η αμερικανική Joby, και οι γερμανικές Lilium και Volocopter, οι οποίες στηρίζονται οικονομικά από εταιρείες όπως η Daimler και η Intel, έχουν υπό εξέταση παρόμοια σχέδια.

Τον περασμένο Νοέμβριο η Lilium ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει έναν κόμβο κοντά στο Ορλάντο, δίνοντας τη δυνατότητα στους 20 εκατ. κατοίκους της πολιτείας να κάνουν χρήση του ηλεκτρικού της αεροσκάφους, το οποίο δύναται να απογειωθεί κάθετα και να πετάξει σε μια ακτίνα 300 χιλιομέτρων.