Η Toyota είναι από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που αντιμετωπίζει σχεδόν χωρίς προβλήματα την παγκόσμια έλλειψη τσιπ, μιας και είχε δημιουργήσει το απόθεμα που απαιτείται για την παραγωγή των αυτοκινήτων της για τουλάχιστον 4 μήνες.

Τα πάντα ξεκίνησαν πριν από μια δεκαετία και τον καταστροφικό σεισμό που είχε συμβεί στη Φουκουσίμα της Ιαπωνίας το 2011. Τότε, όταν ο σεισμός έπληξε τις αλυσίδες εφοδιασμού της Toyota, η εταιρία αναγνώρισε ότι ο χρόνος παράδοσής των τσιπ ήταν πολύ μεγάλος ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν οι αναπάντεχες συνέπειες που μπορούν π.χ. να προκληθούν από φυσικές καταστροφές.

Έτσι η Toyota κατάρτισε ένα σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας (BCP), το οποίο απαίτησε από τους προμηθευτές της να δημιουργούν απόθεμα τσιπ από δύο ως έξι μήνες για την κάλυψη των αναγκών της, αναλόγως με το χρόνο που απαιτείται από την παραγγελία μέχρι την παράδοση.

Η έλλειψη σε τσιπ έχει οδηγήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να αναστείλουν την παραγωγή εργοστασίων τους, αλλά η Toyota έχει δηλώσει πως θα αυξήσει τη παραγωγή της, στη προσπάθειά της να βρεθεί ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό, ενώ αναθεώρησε ανοδικά την πρόβλεψη των ετήσιων κερδών της κατά 54%.