Υδρογονοκίνητη BMW X5 το 2022

Σχετικά άρθρα

Προς τα τέλη του επόμενου έτους η BMW θα βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή το i Next Hydrogen Concept που είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2019. Η υδρογονοκίνητη X5 θα αποδίδει συνδυαστικά 374 άλογα, 286 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα πέμπτης γενιάς (τον ίδιο που συναντάμε και στο iX3), και 170 άλογα (125 kW) από το σύστημα κυψελών υδρογόνου. Το υδρογονοκίνητο σύνολο εξελίσσεται από κοινού με την Toyota, αλλά η παραγωγή του γίνεται από την ιαπωνική εταιρία.

Ο ανεφοδιασμός των δύο δεξαμενών υδρογόνου 700 bar χωρητικότητας 6 κιλών, γίνεται μέσα σε λιγότερο από 4 λεπτά, με την BMW να δηλώνει πως η μπαταρία φορτίζει τόσο από την κυψέλη καυσίμου, όσο και από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Να σημειωθεί πως το όχημα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, αφού “παράγει” μόνο υδρατμούς, ενώ το σημαντικό πλεονέκτημα των υδρογονοκίνητων μοντέλων είναι ότι η αυτονομία τους είναι σταθερή, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και θερμοκρασιών περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, το βάρος ενός υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου είναι ανάμεσα σε αυτό ενός plug-in υβριδικού (PHEV) και ενός αμιγώς ηλεκτρικού (BEV). Η γερμανική εταιρία αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να δούμε μετά το 2025 υδρογονοκίνητες εκδόσεις και άλλων μοντέλων της, όπως των X6 και X7, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν σε ευρεία παραγωγή και θα έχουν παρόμοια τιμή με τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Ωστόσο το πράσινο φως θα δοθεί μόνο εάν η BMW δει πως υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση, έχει αναπτυχθεί το δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου σε αρκετές χώρες, με το υδρογόνο, ως καύσιμο, να διατίθεται σε ανταγωνιστική τιμή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...