Πολύ πριν το όραμα του Ferdinand Piech για την Bugatti Veyron και το ορόσημο των 400 χλμ/ώρα, υπήρχε ένα αυτοκίνητο που το είχε κατακτήσει. Αλλά δεν μέτρησε ποτέ, ελέω γραφειοκρατείας.

1

Το 1988, o Reeves Callaway έβαλε στόχο να κατασκευάσει το ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στον πλανήτη. Επιστράτευσε τον John Lingenfelter και την αεροδυναμική σήραγγα της ΝΑSA για να εξελίξει την Corvette C4 σε πύραυλο. Και εγένετο το Sledgehammer.

2

Ο 5,7-λιτρος small block “παντρεύτηκε” με δυο τούρμπο και άλλαξε όλα του τα σωθικά και αποδίδει 892 ίππους και 1.046 Nm ροπής στο δυναμόμετρο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της ZF.

3

Στις 26 Οκτωβρίου 1988, ο Lingenfelter εξαΰλωσε το ρεκόρ του Yellowbird (342 χλμ/ώρα) πετυχαίνοντας 410 χλμ/ώρα! H επίδοση δεν καταγράφηκε ποτέ επίσημα, όμως η δυναμική ήταν γεγονός. Χρειάστηκαν δυο δεκαετίες και η συνδρομή εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξεπεραστεί από τη Bugatti Veyron.

Το αυτοκίνητο δημοπρατείται online και με 11 ημέρες να απομένουν μέχρι να ολοκληρωθεί η δημοπρασία έχει ήδη πιάσει τα 325.000 δολάρια.