Η Hyundai παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την διάδοση του υδρογόνου ως ισχυρή και βιώσιμη πηγή ενέργειας στην αυτοκινητοβιομηχανία στις επόμενες δύο δεκαετίας.

Το Hydrogen Vision 2040, όπως το ονομάζει το πλάνο της νοτιοκορεατική εταιρία, αναφέρει πως μέχρι το 2030 θα προσφέρει στην αγορά αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου (FCEV) που θα έχει παρόμοια τιμή με τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Ανάμεσα στα FCEV οχήματα που παρουσίασε η Hyundai είναι και το Vision FK, ένα πρωτότυπο σπορ δίπορτο αυτοκίνητο που αποδίδει 680 άλογα.

Διαθέτει ένα περίπλοκο σύστημα που συνδυάζει μια κυψέλη υδρογόνου και ένα plug-in σύστημα στον πίσω άξονα, που προφέρει περισσότερα από 600 χλμ αυτονομίας, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα η εταιρία παρουσίασε το Trailer Drone, ένα φουτουριστικό σύστημα υδρογόνου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που μπορεί να λειτουργεί εντελώς αυτόνομα.

Διαθέτει αρθρωτό σύστημα δεξαμενών υδρογόνου που επιτρέπει την εγκατάσταση την εγκατάσταση μόνο του απαιτούμενου αριθμού δεξαμενών σε κάθε συγκεκριμένο ταξίδι, με την αυτονομία του να είναι μεγαλύτερη από 1.000 χλμ.

Στο πλαίσιο του Hydrogen Vision 2040, η Hyundai θέλει να προσφέρει κινητήρια σύνολα υδρογόνου ή μπαταρίας σε όλα τα επαγγελματικά της μοντέλα έως το 2028. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο επαγγελματικό όχημα κυψελών καυσίμου που θα προσφέρεται σε όλο τον κόσμο, από το οποίο αναμένει να πουλά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες του ετησίως.

Για να επιτύχει το φιλόδοξο σχέδιό της, η εταιρεία θα αποκαλύψει ένα νέο σύστημα κυψελών καυσίμου σε παραλλαγές 100 kW και 200 ​​kW το 2023. Θα είναι έως και 50% φθηνότερο από την τρέχουσα τεχνολογία FCEV της Hyundai, 30% πιο συμπαγές και δύο φορές πιο ισχυρό.