Οι πολύ αυστηροί κανονισμοί για τους ρύπους και την ηχορύπανση, έχουν αναγκάσει τις εταιρίες να τοποθετούν -εκτός από τους καταλύτες- φίλτρα συγκράτησης μικροσωματιδίων, και πολύ μεγάλα τελικά “καζανάκια” που “πνίγουν” τον ήχο που παράγουν οι κινητήρες. Ειδικά, αν ο τελευταίος είναι ο 3,0-λιτρος (2.993 κ.εκ.) twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρα (S58) της νέας BMW M3 Competition.

Για την επίλυση αυτού του “προβλήματος” έρχονται οι aftermarket εταιρίες, όπως η αμερικάνικη Armytrix, που για το γερμανικό μοντέλο έχει ετοιμάσει downpipes 200 στοιχείων, ενώ ταυτόχρονα αφαιρεί το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και τα ενδιάμεσα “καζανάκια”. Το αποτέλεσμα βρίσκεται στο παραπάνω video.