Η Hyundai παρουσιάζει το Seven Concept, το οποίο κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση του Los Angeles, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της. Αυτό αποτελεί μια προεπισκόπηση των σχεδιαστικών και τεχνολογικών καινοτομιών του επερχόμενου ηλεκτρικού SUV της κορεάτικης εταιρίας, το οποίο θα λανσαριστεί κάτω από την “ομπρέλα” της Ioniq, με όνομα Ioniq 7.

Εξωτερικά, το Seven Concept έχει σχεδιαστεί για να διαθέτει μια αεροδυναμικά καθαρή σιλουέτα, που διαφέρει από τα τυπικά ογκώδη SUV. Το χαμηλό μπροστινό άκρο του καπό και η μονή γραμμή της οροφής δεν ακολουθεί τη γνωστή σχεδίαση των δύο όγκων. Αισθητικά, φέρει πολλά LED φωτιστικά στοιχεία (Parametric Pixels), ομαδοποιημένα σε μέρη.

Η Hyundai χαρακτηρίζει την κατηγορία του μοντέλου ως sport utility electric vehicle, ή SUEV, με το πρωτότυπο να διαθέτει ένα lounge και φουτουριστικό εσωτερικό, ενώ αντί για σειρές καθισμάτων, υπάρχουν περιστρεφόμενες πολυθρόνες. Η έκδοση παραγωγής του μεγάλου ηλεκτρικού SUV θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024 και θα έχει επταθέσια διάταξη.

Εν τω μεταξύ, το Seven Concept φέρει μια “Universal Island” κονσόλα, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να ενσωματώνει οικιακές συσκευές, όπως ένα μίνι ψυγείο και μια θήκη περιποίησης παπουτσιών. Η οροφή διαθέτει μια πανοραμική οθόνη OLED, που εμφανίζει γενικό περιεχόμενο και μπορεί να αλλάξει τη συνολική ατμόσφαιρα του εσωτερικού.

Στο ταμπλό υπάρχουν αναδιπλούμενα χειριστήρια που κρύβονται όταν δεν χρησιμοποιούνται, κάτι που δεν θα συμβαίνει μόνο όταν είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο, καθώς η Hyundai οραματίζεται το Seven ως ένα αυτόνομο όχημα. Αυτό επέτρεψε στην εταιρεία να σχεδιάσει ένα λεπτό και συμπαγές ταμπλό, γεγονός που δίνει περισσότερο χώρο στις οθόνες, ώστε να δημιουργήσει μια ακόμα πιο lounge εμπειρία.

Το μοντέλο βασίζεται στην E-GMP πλατφόρμα και έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του Palisade, αλλά το μεταξόνιο αγγίζει τα 3,2 μέτρα. Οι πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά και δεν διαθέτουν πλαίσιο, ούτε μεσαία κολώνα, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα

Το κορεάτικο SUEV παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 313 ίππων, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 100 kWh που χαρίζει 480+ χλμ αυτονομίας ανά φόρτιση. Η επαναφόρτιση από 10-80% γίνεται σε μόλις 20 λεπτά, καθώς μπορεί να φορτίσει με ταχυφοριστή έως 350 kW.