Πέντε μήνες μετά την αποκάλυψη της νέας -έκτης- γενιάς του Astra, η Opel παρουσίασε σήμερα την πρακτική έκδοση του μοντέλου. Σε σχέση με το hatchback, το Astra Sports Tourer είναι μακρύτερο κατά 268 χλστ. αλλά 60 χλστ. κοντύτερο από την προηγούμενη γενιά. Έτσι, το μήκος του αγγίζει τα 4.642 χλστ., το πλάτος του τα 1.860 χλστ., και το ύψος του τα 1.480 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 57 χλστ., φτάνοντας τα 2.732 χλστ.

Ο πίσω πρόβολος είναι μακρύτερος κατά 210 χλστ., κάτι που αυξάνει σημαντικά τον χώρο αποσκευών. Η χωρητικότητα του τελευταίου αγγίζει τα 608 λίτρα, σε σχέση με τα 422 λίτρα του Astra hatchback. Με την αναδίπλωση των διαιρούμενων (40/20/40) πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών εκτοξεύεται στα 1.634 λίτρα, με τον χώρο φόρτωσης να δέχεται αντικείμενα με μήκος έως και 1,85 μέτρων.

Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις, η μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, περιορίζοντας την χωρητικότητα στα 548 και 1.574 λίτρα, αντίστοιχα.

Το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος συνδυάζεται με το “καθαρό” εμπρός και το μυώδες αμάξωμα. Διαθέτει τα ίδια οριζόντια τοποθετημένα λεπτά φώτα LED όπως το hatchback, ενώ διατηρείται η ενσωματωμένη αεροτομή, πάνω από το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ.

Τέλος, στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές, με το Astra Sports Tourer να εφοδιάζεται με τα ίδια κινητήρια σύνολα που είδαμε στη hatchback έκδοση. Η Opel δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά με αυτά, αλλά η λογική λέει ότι θα εξοπλίζεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in υβριδικών συνόλων, ίδια με αυτή που συναντάμε στο νέο 308. Έτσι, στη βάση θα υπάρχει ο 1.200άρης τρικύλινδρος PureTech κινητήρας βενζίνης σε δύο αποδόσεις, 110 άλογα με 205 Nm ροπής και 130 άλογα με 230 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (μόνο στην δυνατότερη έκδοση).

Ακολούθως θα υπάρχει ο 1.600άρης τετρακύλινδρος BlueHdi κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ακόμη θα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την πρώτη να συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 81 kW (110 ίππων), με την συνδυαστική απόδοση να είναι στα 180 άλογα και 360 Nm ροπή.