Πρεμιέρα για την 6η γενιά του δημοφιλέστερου μοντέλου της Opel, με την γερμανική εταιρία να πραγματοποιεί το ντεμπούτο του νέου Astra στην έκθεση του Μονάχου, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022. Το νέο Astra βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα, που ανέπτυξε η PSA, την ίδια που φέρει το νέο Peugeot 308, με το γερμανικό μοντέλο να προσφέρεται σε hatch και σε Sports Tourer (wagon) έκδοση, η οποία θα παρουσιαστεί αργότερα.

Στιλιστικά υιοθετεί τη τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Mokka, ενώ διαθέτει και το νέο λογότυπο της εταιρίας. Αισθητικά διαφέρει σημαντικά από το 308, και μπροστά βλέπουμε τα λεπτά IntelliLux LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε μια οθόνη 12 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια 10 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το μήκος του αγγίζει τα 4.374 χλστ., το πλάτος τα 1.860 χλστ. (+51 χλστ.) το ύψος τα 1.471 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.675 χλστ., όντας αυξημένο κατά 13 χλστ. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 422 λίτρα, ήτοι 52 λίτρα αυξημένος σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.

Μηχανικά, η Opel δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά τα σύνολα που θα κινούν το νέο Astra, αλλά η λογική λέει ότι θα εξοπλίζεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in υβριδικών συνόλων, ίδια με αυτή που συναντάμε στο νέο 308. Έτσι στη βάση θα υπάρχει ο 1.200άρης τρικύλινδρος PureTech κινητήρας βενζίνης σε δύο αποδόσεις, 110 άλογα με 205 Nm ροπής και 130 άλογα με 230 Nm ροπή, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (μόνο στην δυνατότερη έκδοση).

Ακολούθως θα υπάρχει ο 1.600άρης τετρακύλινδρος BlueHdi κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ακόμη θα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την πρώτη να συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 81 kW (110 ίππων), με την συνδυαστική απόδοση να είναι στα 180 άλογα και 360 Nm ροπή.

H δυνατότερη έκδοση θα συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 ίππων), με την συνδυαστική απόδοση να είναι στα 225 άλογα και 360 Nm ροπή. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες και θα φέρουν το αυτόματο e-EAT8 κιβώτιο ταχυτήτων.

Μελλοντικά ίσως υπάρχει OPC έκδοση, η οποία θα φορά έναν plug-in υβριδικό κινητήρα απόδοσης 300 ίππων. Η παραγωγή του νέου Astra θα ξεκινήσει φέτος στο εργοστάσιο του Russelsheim στη Γερμανία.