Επίσημο: Το νέο υβριδικό αγωνιστικό της Hyundai για το WRC

Σχετικά άρθρα

Σε ακριβώς δέκα ημέρες ξεκινά τη φετινή σεζόν του WRC και η Hyundai Motorsport γίνεται η πρώτη ομάδα που παρουσιάζει επίσημα το νέο της αγωνιστικό, σχεδιασμένο με βάσει τους νέους κανονισμούς που διέπουν το σπορ.

Παράλληλα, η ομάδα μας δείχνει το livery που θα φέρει το i20 N Rally1, με το αγωνιστικό της κορεάτικης εταιρίας να βασίζεται στην έκδοση παραγωγής του Hyundai i20 N.

Οι οδηγοί της ομάδας είναι γνωστοί από τα τέλη του περασμένου έτους, με τους Thierry Neuville και Ott Tanak να ακολουθούν όλο το πρόγραμμα των 13 αγώνων του 2022, με τους Oliver Solberg και Dani Sordo να μοιράζονται το τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai.

Επιπλέον, μετά την ξαφνική αποχώρηση του Andrea Adamo από τη θέση του επικεφαλής, χρέη διευθυντή εκτελεί -προς το παρόν- έχει ο Julien Moncet, ενώ team manager είναι ο Pablo Marcos, με τον πρόεδρο της Hyundai Motorsport, Scott Noh, να επιβλέπει.

Ο Thierry Neuville τόνισε:

Πάντα μου αρέσει να ξεκινάω νέες περιπέτειες και προκλήσεις, οπότε αυτό είναι το πιο συναρπαστικό μέρος αυτών των νέων υβριδικών κανονισμών. Ο στόχος μας παραμένει ίδιος με τις προηγούμενες σεζόν. Ως ομάδα θέλουμε να παλέψουμε ξανά για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά ο τίτλος των οδηγών είναι πάντα ένας από τους προσωπικούς μου στόχους, τον οποίο κυνηγάμε.

Σε αυτή τη νέα εποχή, όλοι θα θέλουν να δείξουν την απόδοση και την αξιοπιστία τους, η οποία θα είναι κρίσιμη φέτος. Έχουμε κάνει καλά βήματα με το νέο μας Hyundai i20 N Rally1. Μετά από κάθε δοκιμή, καταφέρναμε να νιώθουμε πιο άνετα με το αυτοκίνητο, αλλά η αρχή της σεζόν είναι μια περίοδος εκμάθησης για όλα τα πληρώματα και τις ομάδες. Βλέπω πραγματικά μια συναρπαστική σεζόν, αλλά πιθανότατα με πολλά σκαμπανεβάσματα για όλους.

Από την πλευρά του, ο Ott Tanak πρόσθεσε:

Ο στόχος για τη φετινή σεζόν είναι εύκολος: να κερδίσουμε. Υπάρχει μια μεγάλη πρόκληση μπροστά μας, αλλά είναι συναρπαστικό και σίγουρα ανυπομονώ για το νέο ξεκίνημα. Όλοι στην ομάδα έχουν δουλέψει σκληρά, η αλλαγή κανονισμών δεν επέτρεψε να υπάρχει πολύς χρόνος για χαλάρωση. Σίγουρα, ήταν μια μεγάλη προσπάθεια. Το κλειδί για τη φετινή σεζόν είναι η αξιοπιστία.

Πρέπει να ολοκληρώσουμε τους αγώνες, ώστε να δώσουμε στα αυτοκίνητα το μέγιστο αριθμό χιλιομέτρων και να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία. Θα είναι επίσης σημαντικό να εξάγουμε τη μέγιστη απόδοση από τους νέους υβριδικούς κινητήρες και να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή στρατηγική χαρτογράφησης. Θα έχουμε πολλά να μάθουμε, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε ένα ακόμη πρωτάθλημα και θα παλέψουμε σκληρά γι’ αυτό. Είμαι ενθουσιασμένος.

Ο 20χρονος Oliver Solberg είπε με τη σειρά του:

Να εντάσσομαι για πρώτη φορά σε μια εργοστασιακή ομάδα, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Είμαι ενθουσιασμένος- είναι φανταστικό να ξεκινάμε αυτή τη νέα σεζόν. Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι εντελώς καινούργια για όλους με βοηθάει σχετικά. Αισθάνομαι αρκετά προετοιμασμένος και σίγουρος, αλλά να βρίσκομαι σε αυτή τη νέα εποχή από την αρχή, είναι μια μεγάλη ευκαιρία.

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι φοβερά. Ακούγονται καλύτερα από ποτέ και είναι πολύ γρήγορα. Σίγουρα αισθάνομαι καλά στο Hyundai i20 N Rally1 και η επιπλέον δύναμη το καθιστά αρκετά ευχάριστο. Το κύριο πράγμα για μένα είναι να έχω μια σταθερή χρονιά, που θα αφορά στην εκμάθηση. Είμαι ακόμα πολύ νέος, οπότε είναι καλό για μένα να συνεργάζομαι με τους άλλους οδηγούς που έχουν μεγάλη εμπειρία. Αισθάνομαι έτοιμος να ανέβω επίπεδο.

Ενώ ο 38χρονος Dani Sordo δήλωσε σχετικά:

Για μένα, θα είναι μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά λόγω της νέας υβριδικής εποχής. Υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη, οπότε θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους. Τα αυτοκίνητα θα είναι πραγματικά ωραία και γρήγορα, κάτι που έχουμε ήδη δει στις δοκιμές.

Οι φίλοι του σπορ μπορούν ήδη να δουν και να ακούσουν από κάποια βίντεο δοκιμών ότι και ο ήχος του αυτοκινήτου είναι εκπληκτικός. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που θα μοιράζομαι το τρίτο αυτοκίνητο με τον Oliver και που θα συνεργαστώ με όλους τους συναθλητές μου. Είναι σαν οικογένεια για μένα και θέλω πραγματικά να πιέσω για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για να ανακτήσουμε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

WRC: Ο Rovampera νικητής στο Rally Κένυας

Ο Kalle Rovanpera κέρδισε για δεύτερη φορά το Rally Κένυας αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Takamoto Katsuta, κάνοντας έτσι το 1-2 για την Toyota....

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

WRC: Το Rally των Καναρίων Νήσων στο ημερολόγιο του 2025

Ακολουθώντας τα βήματα του Rally Λετονίας και του Rally Πολωνίας, τα οποία χρησιμοποίησαν το μονοπάτι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) για να συμμετάσχουν στο...