Παρουσιάστηκαν σήμερα το απόγευμα στο Hangar-7 της Red Bull, στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, τα νέα υβριδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC, καθώς η σεζόν του 2022 ξεκινά σε πέντε ημέρες, με το Rallye Monte-Carlo (20-23 Ιανουαρίου).

Η εκδήλωση έγινε παρουσία του νέου προέδρου της FIA Mohammed Ben Sulayem, με τις Toyota Gazoo Racing, Hyundai Motorsport και M-Sport Ford να αποκαλύπτουν τα εκπληκτικά ολοκαίνουργια αγωνιστικά τους. Μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν ο δευτεραθλητής του πρωταθλήματος 2021 της Toyota, Elfyn Evans και ο teammate του Kalle Rovanpera, ο οποίος την περασμένη σεζόν έγινε ο νεότερος νικητής στην ιστορία του WRC.

Παρόντες ήταν επίσης οι οδηγοί της Hyundai, Thierry Neuville και Ott Tanak, ενώ για την M-Sport Ford, ο Craig Breen εμφανίστηκε στο πλευρό του νεαρού της ομάδας, Adrien Fourmaux. Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) αποκάλυψε σήμερα το livery του νέου Ford Puma Hybrid Rally1.

Η M-Sport θα τρέξει όλο το 2022 στο WRC με τρία αυτοκίνητα, με οδηγούς τους Craig Breen, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Επιπλέον, ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Loeb, θα τρέξει στο φετινό Rallye Monte-Carlo, σε έναν αγώνα τον οποίο έχει κερδίσει επτά φορές στο παρελθόν. Η σεζόν του 2022 στο WRC σηματοδοτεί την 25η επέτειο της συνεργασίας ανάμεσα στη Ford και την M-Sport, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν κατακτηθεί επτά παγκόσμια πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές.

Όπως γνωρίζεις, για την 50ή σεζόν του πρωταθλήματος, το WRC διέπεται από νέους τεχνικούς κανονισμούς, που οδηγούν τη σειρά προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Τα plug-in υβριδικά αγωνιστικά κατασκευάζονται γύρω από ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο ασφαλείας, ενώ χρησιμοποιούν ένα μη ορυκτό καύσιμο, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.

Ακόμα, οι προμήθειες ενέργειας θα είναι βιώσιμες, με αυτές τις ενέργειες να είναι το κλειδί για τη δέσμευση του αθλήματος για ένα πιο πράσινο μέλλον. Τα νέα υβριδικά αυτοκίνητα συνδυάζουν έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίπποι) με έναν 1,6-λίτρων turbo βενζινοκινητήρα, όπου συνδυαστικά αποδίδουν περισσότερους από 500 ίππους.

Θα υπάρχουν επαναλαμβανόμενες “ενέσεις ισχύος” διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων από τον ηλεκτροκινητήρα. Το αγωνιστικό θα χρησιμοποιήσει το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης σε επιλεγμένα τμήματα των ειδικών διαδρομών και στο service park. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.