Η Volkswagen αποκαλύπτει το εσωτερικό του ID. Buzz

Σχετικά άρθρα

Δύο ημέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ID. Buzz, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου της αμιγώς ηλεκτρικού βαν.

Το μοντέλο θα προσφέρεται σε 7 μονόχρωμες επενδύσεις και 4 δίχρωμες, θα φέρει κρυφό LED ατμοσφαιρικό φωτισμό με 30 χρώματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, αλουμινένια πεντάλ, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στα πίσω καθίσματα και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.

Το ID.Buzz δεν θα διαθέτει πραγματικές δερμάτινες επενδύσεις ή οποιοδήποτε άλλο υλικό ζωικής προέλευσης, με την VW να χρησιμοποιεί αποκλειστικά βιώσιμα υλικά. Για παράδειγμα, το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από πολυουρεθάνη, αλλά η VW υποστηρίζει πως η αίσθηση του είναι ίδια με αυτή που “αφήνει” ένα τιμόνι επενδυμένο με πραγματικό δέρμα.

Επιπλέον, υλικά από διάφορα ανακυκλωμένα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί στις μοκέτες, στις επενδύσεις των καθισμάτων και στην επένδυση του ουρανού.

Το μήκος του ID.Buzz ανέρχεται σε 4,712 μέτρα. το πλάτος τα 1,985 μέτρα. το ύψος τα 1,937 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,988 μέτρα, όντας 19,3 εκατ. πιο κοντό και 8,1 εκατ. φαρδύτερο, από το T6.1.

Θα προσφέρεται με ζάντες από 18″ έως 21″ και θα έχει άφθονους χώρους, είτε ως επιβατικό, τόσο με δύο όσο και τρεις σειρές καθισμάτων, είτε ως van. Η επιβατική έκδοση θα έχει χώρο αποσκευών 1.121 λίτρων, ενώ η επαγγελματική έκδοση ID.Buzz Cargo θα έχει χώρο 3.900 λίτρων.

Θα υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις και μέσω της δυνατότητας Plug & Charge θα μπορεί να φορτίζει σε δημόσιους ταχυφορτιστές με την όλη διαδικασία εξακρίβωσης της ταυτότητας του οχήματος και την ανταλλαγή των απαραίτητων δεδομένων να γίνεται αυτόματα, μέσω του καλωδίου φόρτισης.

Την ίδια στιγμή, θα υπάρχει δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης, επιστροφή δηλαδή ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο, εφόσον αυτό είναι εφικτό από τον πάροχο.

Βασίζεται στην MEB πλατφόρμα και κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, που αποδίδει 204 άλογα με 310 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μια μπαταρία 82 kWh που θα προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή του ID.Buzz θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με την κυκλοφορία του στην Ευρώπη να ακολουθεί το φθινόπωρο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Tο Σεπτέμβριο τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του VW Transporter

Στα τέλη του περασμένου έτους, η Volkswagen ξεκίνησε την teasing καμπάνια του νέου Transporter (T7), για να ανακοινώσει σήμερα ότι το μοντέλο θα αποκαλυφθεί...

Η VW παρουσιάζει τα ID.3 GTX και ID.7 GTX Tourer

Τις γρήγορες GTX εκδόσεις των ID.3 και ID.7 Tourer παρουσίασε σήμερα η Volkswagen. Ξεκινώντας από το ID.3 GTX, είναι πισωκίνητο και στην έκδοση GTX...
Autoblog.gr