Πριν δύο μήνες, η Fisker πραγματοποίησε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Ocean, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο στο εργοστάσιο της Magna-Steyr στο Γκρατς της Αυστρίας, ώστε να γίνει παγκοσμίως διαθέσιμο από τα τέλη του έτους.

Το Ocean θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της Fisker στη γκάμα των τεσσάρων μοντέλων της, τα οποία θα αποκαλυφθούν όλα μέχρι το 2025. Ο σχεδιαστής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Henrik Fisker, θέλει να υπάρχουν στους δρόμους ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα με το σήμα Fisker έως το 2027, και γι’αυτό θα επεκτείνει την εταιρεία του περαιτέρω, ώστε αυτή να μπορεί να πουλά ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως μετά το 2030.

Μετά το Ocean, το επόμενο μοντέλο που θα βγάλει στην αγορά θα είναι το Pear (αρχικά των λέξεων Personal Electric Automotive Revolution), το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2023 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα κάνει μαζική την Fisker.

Ο Fisker αναφέρει ότι η σχεδίαση του μοντέλου έχει ήδη ολοκληρωθεί, με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο να έχει μήκος κοντά στα 4,5 μέτρα. Σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευρωπαϊκή αγορά με την τιμή του να εκτιμάται πως θα ξεκινά περίπου από τις 26.500 ευρώ.

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα Hon Hai EV της Foxconn και η κατασκευή του θα γίνεται από την Foxconn στο εργοστάσιό της στις ΗΠΑ. Η ταϊβανέζικη εταιρία θα αναλάβει την κατασκευή, ενώ η Fisker θα διατηρεί τον έλεγχο του σχεδιασμού και της μηχανικής, όπως κάνει και με τον Ocean που θα κατασκευάζεται από τη Magna. Στόχος της Fisker είναι να κατασκευάζει τουλάχιστον 250.000 Pear ετησίως.

Το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο της περιγράφεται ως ένα αυτοκίνητο που θα επαναπροσδιορίσει τον όρο του πολυτελούς σπορ αυτοκινήτου του μέλλοντος. Αυτό βρίσκεται υπό ανάπτυξη στο Fisker Magic Works, το μηχανολογικό κέντρο της εταιρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο “τρέχει” υπό την καθοδήγηση του πρώην επικεφαλής ειδικών projects της Aston Martin, Dave King.

Τέλος, η μορφή του τέταρτου αυτοκινήτου της Fisker δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί και υπάρχουν πολλές επιλογές για αυτό.