Η Nth Moto, ο βελτιωτικός οίκος από τη Μινεσότα των ΗΠΑ που είναι υπεύθυνος για ορισμένες Viper με πραγματικά γιγαντιαίες αποδόσεις, έκανε και πάλι το “θαύμα” της. Η πιο πρόσφατη δουλειά της αφορά μια Viper ACR, και εμφανισιακά φαίνεται εντελώς “μαμά”.

Κάτω από το carbon καπό, όμως, υπάρχει το αλουμινένιο V10 μπλοκ της Nth Moto, με την χωρητικότητα του κινητήρα να αγγίζει τα 9.000 κ.εκ.

Σε συνδυασμό με δύο turbo, η απόδοση του -με χρήση αιθανόλης- ανήλθε σε 2.571 άλογα (2.607 μετρικούς ίππους) και 2.724 Nm ροπής στους τροχούς, μετρημένο στο δυναμόμετρο, με την πίεση υπερπλήρωσης στα 35 psi (2,4 βαρ). “Αστεία” νούμερα, γελοία δυνατό αυτοκίνητο και ακούγεται υπέροχα!

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, αλλά στη θέση του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που φέρει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο, τώρα υπάρχει ένα σειριακό.