Ξεκίνησε η παραγωγή του VW ID. Buzz

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Μάρτιο, η Volkswagen παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του ID. Buzz, και σήμερα η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι ξεκίνησε η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού βαν.

Αυτή γίνεται στο εργοστάσιο της στο Ανόβερο της Γερμανίας, το οποίο ανακαινίστηκε τα τελευταία δύο χρόνια για να μπορέσει να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι παραδόσεις του ID. Buzz στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο, ενώ στις ΗΠΑ δεν θα ξεκινήσουν πριν τα τέλη του 2023.

Το ηλεκτρικό βαν βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, και το μήκος του ανέρχεται σε 4.712 χλστ., το πλάτος τα 1.985 χλστ., το ύψος τα 1.937 χλστ., ενώ το μεταξόνιο τα 2.988 μέτρα, όντας 193 χλστ. πιο κοντό και 81 χλστ. φαρδύτερο από το T6.1, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285.

Προσφέρεται με ζάντες αλουμινίου από 18″ έως 21″ και έχει άφθονους χώρους, είτε ως επιβατικό, τόσο με δύο όσο και τρεις σειρές καθισμάτων, είτε ως βαν. Η επιβατική έκδοση έχει χώρο αποσκευών 1.121 λίτρων (2.205 με την αναδίπλωση της δεύτερης σειράς των καθισμάτων), ενώ η επαγγελματική έκδοση ID.Buzz Cargo έχει χώρο 3.900 λίτρων.

Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, που αποδίδει 204 άλογα με 310 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μια μπαταρία 82 kWh που προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ/ώρα. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει με ταχυφορτιστή έως 170 kW και έτσι απαιτούνται περίπου 30 λεπτά για να φορτίσει από το 5 έως το 80%.

Το όχημα προσφέρεται σε 7 μονόχρωμες εσωτερικής επενδύσεις και 4 δίχρωμες, φέρει κρυφό LED ατμοσφαιρικό φωτισμό με 30 χρώματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10″, οθόνη αφής 10″ ή 12″ στο κέντρο του ταμπλό, αλουμινένια πεντάλ, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στα πίσω καθίσματα, αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργίες μασάζ.

Υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις και μέσω της δυνατότητας Plug & Charge θα μπορεί να φορτίζει σε δημόσιους ταχυφορτιστές με την όλη διαδικασία εξακρίβωσης της ταυτότητας του οχήματος και την ανταλλαγή των απαραίτητων δεδομένων να γίνεται αυτόματα, μέσω του καλωδίου φόρτισης. Την ίδια στιγμή, θα υπάρχει δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης, επιστροφή δηλαδή ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο, εφόσον αυτό είναι εφικτό από τον πάροχο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...