Ο Sebastien Loeb και η συνοδηγός Isabelle Galmiche ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου με προβάδισμα 1,7 δευτ. έναντι του Pierre-Louis-Loubet, με τον Γάλλο να ήταν πρωτοπόρος τότε του Rally Acropolis. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε δυνατά τη μέρα, σημειώνοντας τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην πρωινή ειδική των 33,2 χιλιομέτρων (ε.δ. Πύργος 1) για να διατηρήσει το προβάδισμά του.
Αυτό το πλεονέκτημα επεκτάθηκε στα 19,0 δευτ. έναντι του Thierry Neuville, καθώς ο οδηγός της Hyundai είχε καταφέρει να προσπεράσει στην γενική κατάταξη τον Loubet. Ωστόσο, η αξιοπιστία του Ford Puma Rally1 γύρισε την πλάτη στον Loeb, καθώς εγκατέλειψαν λίγα μόλις μέτρα μετά από τον τερματισμό της προαναφερθείσας ειδικής, όταν ο ιμάντας του δυναμό βγήκε από τη θέση του.
Το γαλλικό πλήρωμα έκανε αγωνιώδεις προσπάθειες να επιδιορθώσει το πρόβλημα, αλλά τους τελείωσε ο χρόνος για να επανατοποθετήσουν τον ιμάντα, πριν από την έναρξη της 9ης ειδικής. Αυτό διέλυσε τις ελπίδες τους για ένα καλό αποτέλεσμα στον εθνικό μας αγώνα.
Ο Loeb και η ομάδα του επέλεξαν να μην κάνουν χρήση της συνθήκης του super rally και δεν συνέχισαν να αγωνίζονται το πρωί της Κυριακής, καθώς ο Loeb δεν μπορούσε να δει το όφελος από το “ανοίγει” τον δρόμο για τις τρεις μικρές ειδικές της τελευταίας ημέρας του αγώνα.
Αυτή ήταν η τρίτη εγκατάλειψη του Loeb σε τέσσερις αγώνες του φετινού πρωταθλήματος του WRC για λογαριασμό της M-Sport Ford, η οποία ξεκίνησε ιδανικά με τη νίκη στο Rallye Monte-Carlo. Ωστόσο, στην Πορτογαλία εγκατέλειψε με αστοχία στο turbo, ενώ μια ηλεκτρική βλάβη έπληξε μόλις μετά από τέσσερις ειδικές στο Safari Rally Kenya.
Παρά την απογοήτευση, ο Loeb υποστήριξε ότι οι δυνατότητες του Puma Rally1 είναι εξαιρετικές, τονίζοντας πως δεν θα αγωνιζόταν αν δεν πίστευε ότι το αυτοκίνητο ήταν ικανό να κερδίσει. Πιο χαρακτηριστικά, ο Γάλλος είπε:
Το έχω πει από την αρχή. Αισθάνομαι πολύ καλά στο αυτοκίνητο και νομίζω ότι έχει δυνατότητες. Μου αρέσει να το οδηγώ, το απολαμβάνω πολύ και νομίζω ότι ταιριάζει στο στυλ οδήγησης μου. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και δεν παραπονιέμαι. Όταν σταμάτησα με τη Hyundai [το 2020], δεν πίστευα ότι θα επέστρεφα. Αλλά είχα άλλη μια ευκαιρία και μου άρεσε το αυτοκίνητο από την πρώτη δοκιμή που έκανα, οπότε αποφάσισα να το δοκιμάσω.
Νομίζω ότι όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κερδίσουν – είναι πολύ κοντά σε όλα. Το Puma με παρακινεί να κάνω μερικούς αγώνες γιατί νιώθω καλά σε αυτό -απλά πρέπει να μπορέσουμε να τερματίσουμε. Το WRC είναι πολύ απαιτητικό με όλες τις προετοιμασίες και αν το κάνω αυτό, είναι επειδή έχω κίνητρο να το κάνω. Νομίζω ότι δεν ήμασταν πραγματικά τυχεροί, αλλά ήμουν πρωτοπόρος σε κάθε αγώνα που έχω κάνει φέτος. Για μένα, το να επιστρέψω λίγα χρόνια αργότερα και να μπορώ να ηγούμαι όλων αυτών των ράλι, νομίζω ότι δεν είναι και πολύ κακό.