Κόντρα χιλιάδων ίππων, πολλών εκατομμυρίων και σπάνιων αυτοκινήτων η συγκεκριμένη, με τη Ferrari SF90 Stradale να παίρνει κίνηση από έναν 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ. Αυτός συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 220 ίππων.

Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος. Ζυγίζει 1.570 κιλά και παράγει 800 Nm ροπής.

Από την άλλη, η LaFerrari φορά έναν 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 800 ίππων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 163 ίππων, με την συνολική απόδοση να φτάνει τα 963 άλογα και τα 900 Nm. Ζυγίζει 1.595 κιλά.

Τέλος, η Bugatti Chiron φορά τον 8,0-λίτρο W16 quad-turbo κινητήρα, απόδοσης 1.500 ίππων με 1.600 Nm ροπής.