Ο κύριος “στίβος” για την M4 CSL είναι η πίστα, καθώς είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής της γερμανικής εταιρίας στο Nurburgring Nordschleife, έχοντας σταματήσει τα χρονόμετρα σε 7 λεπτά και 20,207 δευτ. Αυτό δεν σημαίνει ότι το γερμανικό μοντέλο δεν μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά και στην ευθεία, με την BMW να αναφέρει ότι η τελική ταχύτητα της M4 CSL περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 307 χλμ/ώρα.

Ωστόσο, το παραπάνω video δείχνει ότι “κοντερίσια” η τελική ταχύτητα του αυτοκίνητου είναι 309 χλμ/ώρα, τα οποία έπιασε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Καθόλου περίεργο, καθώς η M4 CSL παίρνει κίνηση από τον 3.000 κ.εκ twin-tuurbo κινητήρα που παράγει 550 άλογα στις 6.250 σ.α.λ, με την ροπή να αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ.

H κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του 8-τάχυτου αυτόματου M Steptronic κιβωτίου με Drivelogic, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,7 δευτ., και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,7 δευτ.

Η BMW κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσει το βάρος της M4 CSL, εξαλείφοντας 100 κιλά, με αυτό να ανέρχεται στα 1.625 κιλά. Ρόλο στη μείωση του βάρους έπαιξε η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, η λιγότερη ηχομόνωση, τα CRFP εξαρτήματα στο εσωτερικό και στο εξωτερικό (καπό, πορτμπαγκάζ κτλ), η εξάτμιση από τιτάνιο, τα carbon-κεραμικά φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τα carbon full bucket bucket καθίσματα.