Νέα εταιρική ταυτότητα και νέο λογότυπο αποκαλύπτει σήμερα η Citroen, καθώς επιταχύνει την αποστολή της να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους.

Το νέο λογότυπο αντλεί έμπνευση από το αρχικό λογότυπο της εταιρίας που υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της Andre Citroen, εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας που παράγει συστήματα γραναζιών ψαροκόκαλου σε σχήμα σιρίτι. Η τεχνική αναφορά “deux chevrons” παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroen από τότε.

Το νέο λογότυπο θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα πρωτότυπο που θα παρουσιάσει η γαλλική εταιρία στα τέλη του μήνα, ενώ θα κάνει τη σταδιακή εμφάνισή του στα μοντέλα παραγωγής από τα μέσα του 2023. Αυτό είναι η 10η εξέλιξη του λογότυπου της Citroen που μετρά 103 χρόνια ιστορίας.