Η Haas θα εξοικονομήσει φέτος 250.000 δολάρια έχοντας μικρότερο pit wall

Σχετικά άρθρα

Στη προσπάθεια της να εξοικονομήσει χρήματα, η Haas πήρε την απόφαση φέτος το pit wall της να είναι μόλις τριών θέσεων, με τη κίνηση αυτή να της εξοικονομεί 250.000 δολάρια, χρήματα που θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη του φετινού της μονοθεσίου (VF-23).

H Haas ταξίδευε πέρυσι σε όλο τον κόσμο με ένα pit wall δύο τμημάτων που διέθετε έξι θέσεις, αν και συχνά μόνο οι 4 χρησιμοποιούνταν, με το ένα κάθισμα να προορίζεται για τον ιδιοκτήτη της ομάδας Gene Haas.

Φέτος η ομάδα θα μεταφέρει μόνο ένα pit wall 3 θέσεων, στις οποίες θα κάθονται οι Gunther Steiner, ο διευθυντής της ομάδας Peter Crolla και ο διευθυντής μηχανικής Ayao Komatsu. Ο επικεφαλής στρατηγικής της ομάδας μετακομίζει στο γκαράζ. Τα 250.000 δολάρια θα εξοικονομηθούν από τα έξοδα μεταφοράς του μικρότερου pit wall.

Όταν χρειάζεται να κάνεις αποδοτικότητα, κοιτάς τα πάντα. Όταν χρειάζεσαι χρήματα για να επενδύσεις στην ανάπτυξη, επειδή έχουμε το ανώτατο όριο κόστους, πως το κάνεις;

Έχετε έξι άτομα εκεί έξω ή ένα τέταρτο του ενός εκατομμυρίου για ενημερώσεις αυτοκινήτου; Ξέρω τι κάνουμε. Και τα παιδιά είχαν αυτή την ιδέα, είπα αν χρειαστεί να μείνω μέσα, δεν έχω κανένα πρόβλημα επίσης. Δεν χρειάζεται να είμαι εκεί.

Είπαν ότι με τρεις θέσεις μπορούμε να καλύψουμε ό,τι πρέπει να καλύψουμε. Αλλά είναι κυρίως μια εξοικονόμηση πόρων για την ανάπτυξη αυτών των χρημάτων, επειδή έχουμε το budget cap,

είπε ο Steiner, προσθέτοντας:

Ξεκινήσαμε ήδη με τις αναβαθμίσεις. Όταν έχεις ένα σχέδιο σε εφαρμογή, όπως φέτος, είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι. Επομένως, έχουμε ένα σχέδιο σε εφαρμογή και ελπίζουμε ότι θα έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις σύντομα. Αν δούμε αποτελέσματα στην αεροδυναμική σήραγγα, σίγουρα θα τα φτιάξουμε και θα τα φέρουμε στην πίστα.

Δεν θα πω απλώς βάζουμε το νέο αεροδυναμικό πακέτο, αν το πακέτο δεν φέρει τίποτα. Δεν θα ξοδεύουμε χρήματα χωρίς να κάνει τίποτα. Οπότε βάζουμε χρονοδιαγράμματα και βλέπουμε τι μπορούμε να αναπτύξουμε.

Και αυτό είναι που φτιάχνουμε, όντας ένα πλήρες πακέτο, όντας απλώς ένα μικρό φέρινγκ, όντας ένα μπροστινό φτερό, ό,τι κι αν έρθει, έχουμε πολύ καλό προϋπολογισμό τώρα για να κάνουμε αναβαθμίσεις, και το προσαρμόζουμε όσο προχωράμε, και ενώ βρίσκουμε απόδοση στην αεροδυναμική σήραγγα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...