Την νέα γενιά του L200 παρουσίασε η Mitsubishi, με την έκτη γενιά του μοντέλου, που σε ορισμένες αγορές πωλείται με το όνομα Triton, να βασίζεται στην ανανεωμένη έκδοση πλαισίου τύπου σκάλας του Nissan Navara και θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης από το 2024.
Η εταιρία λέει πως το νέο L200 είναι πιο χρηστικό, ζυγίζει λιγότερο και διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο. Έχει νέα μπροστινή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, με την πίσω να έχει φύλλα σούστας.
Διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις -διπλοκάμπινο, club cab και μονοκάμπινο, επωφελείται από αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 60% συγκριτικά με τη προηγούμενη γενιά, με το σώμα να είναι ελαφρύτερο χάρη στον νέο χάλυβα υψηλής αντοχής που χρησιμοποιεί.
Εξοπλίζεται με τα συστήματα τετρακίνησης Super Select 4WD-II και Easy Select 4WD, με το πρώτο να διαθέτει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που στέλνει το 40% της ισχύος μπροστά και το υπόλοιπο 60% στους πίσω τροχούς.
Αυτό το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης έχει τις ακόλουθες επιλογές λειτουργίας: 2H (RWD), 4H (4×4), 4HLc (4×4 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό) και 4LLc (χαμηλής εμβέλειας με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό). Επιπλέον, υπάρχουν επτά προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand και Rock.
Τα μοντέλα που διαθέτουν το σύστημα Super Select 4WD-II διαθέτουν επίσης το σύστημα Active Yaw Control (AYC) που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά στις στροφές, πατώντας απαλά το φρένο στον εσωτερικό μπροστινό τροχό. Επίσης το νέο L200 φέρει συστήματα υποβοήθησης κατάβασης και εκκίνησης σε ανηφόρα.
Μηχανικά προσφέρεται με τον 2,4-λίτρων turbodiesel κινητήρα σε 3 εκδόσεις ιπποδύναμης: 150 άλογα με 330 Nm ροπής, 184 άλογα με 430 Nm ροπής και 204 άλογα με 470 Nm ροπής Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο shift-by-wire κιβώτιο, είτε με 6-τάχυτο αυτόματο.
Διαθέσιμο σε έξι εξωτερικά χρώματα (Yamabuki Orange Metallic, Blade Silver Metallic, White Diamond, Solid White, Jet Black Mica και Graphite Grey Metallic), στις κορυφαίες εκδόσεις του συναντάμε μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με σκούρο φινίρισμα τιτανίου σε ορισμένα μέρη του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό υπάρχει αναλογικός πίνακας οργάνων με μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη ανάμεσα στα κύρια όργανα, αρκετοί φυσικοί διακόπτες και μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.
Επίσης η Mitsubishi έχει τοποθετήσει θύρες USB, ασύρματο φορτιστή smartphone, πιο άνετα καθίσματα, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης όπως: Adaptive Cruise Control, Forward Collision Mitigation, Blind Spot Warning, Lane Change Assist και Rear Cross Traffic Alert και Active Stability & Traction Control που βελτιώνει τη σταθερότητα σε δρόμους με στροφές.
Παράλληλα, η εταιρία έδωσε και λεπτομέρειες για την αγωνιστική έκδοση του L200 που θα συμμετάσχει με τα χρώματα της Mitsubishi Ralliart Team στο Asia Cross Country Rally.
Φέρει μια σειρά αναβαθμίσεων, με το καπό, τις πόρτες και το πάτωμα της καρότσας να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Υπάρχουν ζάντες 17″ της Work, ελαστικά Yokohama Geolandar G003, λασπωτήρες, εξωτερική εισαγωγή αέρα, roll cage, με την πόρτα της καρότσας να έχει αφαιρεθεί για ευκολότερη πρόσβαση στους εφεδρικούς τροχούς και στο βαρούλκο.
Φορά τον 2,4-λίτρων turbodiesel κινητήρα απόδοσης 204 ίππων, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και με το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II. Έχει ειδικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω από την Cusco, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της ίδια εταιρίας και φρένα της Endless με 4-πίστονες δαγκάνες.
Το Asia Cross Country Rally 2023 θα πραγματοποιηθεί στην Ταϊλάνδη και το Λάος μεταξύ 13 και 19 Αυγούστου. Η Mitsubishi θα συμμετέχει με τρία L200 AXCR με στόχο τη νίκη.