Η Ford παρουσίασε σήμερα την plug-in υβριδική έκδοση του Ranger, επεκτείνοντας τις επιλογές των κινητήριων συνόλων για το δημοφιλές pick-up της. Ωστόσο, η έναρξη της παραγωγή του Ranger plug-in hbrid θα γίνει στα τέλη του 2024, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2025.
Μηχανικά, το Ranger plug-in hybrid συνδυάζει έναν 2.3-λίτρων βενζινοκινητήρα EcoBoost με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία, με τη Ford να μη δίνει λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά na αναφέρει ότι το μοντέλο θα προσφέρει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, αλλά παλαιότερες πληροφορίες ανέφεραν ότι το σύνολο θα αποδίδει 367 άλογα με 680 Nm ροπής.
Αυτό σημαίνει ότι ξεπερνά τα 600 Nm του 3,0-λιτρου V6 diesel κινητήρα, ενώ η συνδυασμένη ισχύς του PHEV μοντέλου θα είναι σίγουρα υψηλότερη από τους 273 ίππους του βασικού Ranger με τον 2,3 λίτρων Ecoboost κινητήρα.
Συνεχίζοντας, το Ranger με το plug-in υβριδικό σύνολο θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για πάνω από 45 χλμ., χωρίς να γίνεται ακόμα γνωστό το ακριβές νούμερο. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα του Ranger Plug-In Hybrid θα είναι 3.500 κιλά, ίδια με της υπόλοιπης γκάμας του μοντέλου.
Το Ranger plug-in hybrid θα προσφέρει επίσης το Pro Power Onboard, επιτρέποντας σου να τροφοδοτείς με ρεύμα ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές υψηλής κατανάλωσης σε ένα εργοτάξιο ή σε ένα απομακρυσμένο κάμπινγκ, συνδέοντάς τα σε πρίζες οι οποίες είναι ενσωματωμένες τόσο στην καρότσα φόρτωσης όσο και στην καμπίνα.