Η Toyota συνεργάζεται με την Idemitsu για τη μαζική παραγωγή solid-state μπαταριών

Σχετικά άρθρα

Πριν λίγους μήνες, η Toyota ανακοίνωσε τον οδικό χάρτη της για τις μπαταρίες επόμενης γενιάς, ο οποίος περιελάμβανε μια σειρά επιλογών αποθήκευσης και μέσα σε αυτές είναι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, που θα βγουν στην αγορά έως το 2027 ή το 2028.

Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει επίσης παρέμβει για να βοηθήσει, επενδύοντας δισεκατομμύρια για τη δημιουργία υποδομής μπαταριών στερεάς κατάστασης, με την πετρελαϊκή εταιρεία Idemitsu να ήταν δικαιούχος αυτών των επενδύσεων.

Σήμερα, η τελευταία ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της συνεργασίας της με την Toyota για την ανάπτυξη και την κατασκευή μπαταριών στερεάς κατάστασης. Η Idemitsu εργάζεται με στερεούς ηλεκτρολύτες για περισσότερα από 20 χρόνια και λειτουργεί μια πιλοτική μονάδα παραγωγής, αυξάνοντας την παραγωγή της φέτος.

Η συνεργασία δεν αλλάζει τα σχέδια της Toyota να κυκλοφορήσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης στο χρονικό πλαίσιο 2027-2028, με την ιαπωνική εταιρία να υπόσχεται ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που θα φέρουν αυτές τις μπαταρίες θα έχουν αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. και θα φορτίζουν εξαιρετικά γρήγορα, καθώς θα χρειάζεται μόλις 10 λεπτά για την φόρτιση από το 10% έως το 80% της μπαταρίας.

Η Toyota και η Idemitsu θα συνεργαστούν σε τρεις φάσεις τα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας με τη βελτίωση του σχεδιασμού του στερεού ηλεκτρολύτη με χαμηλότερο κόστος και υψηλότερη ποιότητα. Κατά τη δεύτερη φάση, οι δύο εταιρίες θα κατασκευάσουν μια εγκατάσταση για να στεγάσει την παραγωγή και τις προσπάθειες ανάπτυξης για τις μπαταρίες των μελλοντικών ηλεκτρικών. Η τελική φάση είναι η πλήρης παραγωγή μπαταριών και η μαζική κατασκευή οχημάτων.

Παρότι οι δύο εταιρείες εργάζονται σκληρά πάνω στην τεχνολογία στερεάς κατάστασης εδώ και χρόνια, η συνεργασία τους υπόσχεται να διορθώσει ορισμένα από τα κοινά προβλήματα των εν λόγων μπαταριών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, σημείωσε ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης τείνουν να δημιουργούν ρωγμές μεταξύ των εσωτερικών εξαρτημάτων τους κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση, αλλά είπε ότι μέσω επαναλαμβανόμενων δοκιμών και σφαλμάτων και συνδυάζοντας τις τεχνολογίες υλικού και των δύο εταιρειών, κατάφεραν να αναπτύξουμε ένα υλικό ανθεκτικό στις ρωγμές που επιδεικνύει υψηλή απόδοση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...