Η Toyota μείωσε τον στόχο ηλεκτρικών πωλήσεων για το 2023

Σχετικά άρθρα

Η Toyota μείωσε δραστικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το τέλος του οικονομικού έτους που ολοκληρώνεται στις 31 Μαρτίου 2024, τοποθετώντας τον πήχη στις 123.000 μονάδες έναντι 202.000 μονάδων που ήταν η αρχική πρόβλεψη. Αυτή η διαφοροποίηση δεν πρόκειται να επηρεάσει τις επιδόσεις του ιαπωνικού ομίλου που περιμένει μεγέθη ρεκόρ σε πωλήσεις και κέρδη για το τρέχον οικονομικό έτος χάρη στην δημοτικότητα των υβριδικής τεχνολογίας όσο και των συμβατικών της μοντέλων.

Η αλλαγή στις προβλέψεις του ιαπωνικού ομίλου θα μπορούσε να θεωρηθεί και έως αναμενόμενη καθώς όμιλοι όπως η GM και η Ford έχουν ανακοινώσει ότι η πρώτη δεν θα παρουσιάζει στόχους σε ό,τι αφορά την παραγωγή ηλεκτροκίνητων και, η δεύτερη ότι θα καθυστερήσει την επένδυση 12 δισεκατομμυρίων που έχει δρομολογήσει για την εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

Κατά γενική ομολογία οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν κάμψη για πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες, δικαιώνοντας εν μέρει την αρχική αντίσταση της Toyota στο είδος η οποία υποστηρίζει ότι η σχετική μετάβαση απαιτεί χρόνο και πολλά μεταβατικά στάδια.

Διάβασε επίσης

Πρόεδρος της Toyota: Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά

O οικονομικός διευθυντής της Toyota, Yoichi Miyazaki, επικαλέστηκε πάντως για την συγκεκριμένη απόφαση τον εντεινόμενο πόλεμο τιμών που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στα ορμώμενα εκ Κίνας ηλεκτροκίνητα και σε όσους παράγουν αυτοκίνητα σε άλλα σημεία του πλανήτη. Όπως σημείωσε ο ίδιος, καθώς οι ανταγωνιστές της Toyota επιλέγουν να μειώσουν τις τιμές ροκανίζοντας τα περιθώρια κέρδους τους, ο ιαπωνικός όμιλος θα επιλέξει να αυξήσει την κερδοφορία του, ενισχύοντας την παρουσία των υβριδικών του μοντέλου.

Αυτός είναι ένας από τους τρόπους που μπορεί να αποφύγει κανείς τον ανταγωνισμό των τιμών. O ανταγωνισμός που επικρατεί με τα κινεζικά EV είναι λυσσαλέος με τους καταναλωτές να θεωρούν με αυτόν τον τρόπο ότι έχουν περισσότερες επιλογές,

είπε, ενώ επιπλέον επαίνεσε τον τρόπο που η Toyota προσέγγισε και προσεγγίζει την ηλεκτροκίνηση με προσεκτικά επιλεγμένες επενδύσεις.

Η αξιολόγησή μας στις επενδύσεις σε ηλεκτροκίνητα και μπαταρίες λαμβάνοντας υπόψη την εκάστοτε ενεργειακή κατάσταση, την υποδομή κάθε χώρας, την διαθέσιμη τεχνολογία αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών μας μάς έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε ισχυρά οικονομικά θεμέλια πάνω στα οποία θα βασίζουμε τις επενδύσεις μας στο μέλλον.

Πλην των παραπάνω εξαιρετικά σαφών ανακοινώσεων, η Toyota ανακοίνωσε ότι πλέον έχει καταφέρει να εξισώσει τα περιθώρια κέρδους στα συμβατικά και στα υβριδικά της οχήματα τα οποία εκπροσωπούν το 28% των συνολικών πωλήσεων της και αντίστοιχο ποσοστό των συνολικών εσόδων της. Αντιθέτως τα plug-in υβριδικά, τα ηλεκτρικά και τεχνολογίας κυψελών καυσίμου οχήματα εκπροσωπούν ένα πολύ μικρό ποσοστό των πωλήσεων του ιαπωνικού ομίλου.

Mε την παραπάνω βάση η Toyota αναμένει 3,6 εκατ. πωλήσεις υβριδικής τεχνολογίας οχημάτων για το τρέχον οικονομικό έτος, μια πρόβλεψη ελαφρώς αναθεωρημένη προς τα πάνω καθώς η προηγούμενη ανέφερε 3,5 εκατ. Ταυτόχρονα, ο στόχος για τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαμορφώνεται σε 141.000 μονάδες.

Συνολικά ο ιαπωνικός όμιλος περιμένει ότι συνδυαστικά τα παντός είδους εναλλακτικής τεχνολογίας οχήματα για το τρέχον οικονομικό έτος θα εκπροσωπούν το 37% των συνολικών πωλήσεών της φτάνοντας τα 3,9 εκατ. μονάδες. Το προηγούμενο οικονομικό έτος το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε σε 30%. Συνολικά ο ιαπωνικός όμιλος για την χρήση του 2023 προσδοκά πωλήσεις ρεκόρ 11,38 εκατομμυρίων οχημάτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε τιμές ρεκόρ αναμένεται να κινηθούν και τα κέρδη του τα οποία εκτιμώνται σε 20,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ενδεικτικό της πορείας του ομίλου όσο και της επαλήθευσης των παραπάνω προβλέψεων είναι ότι για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου Toyota αυξήθηκαν από 3,77 δισεκατομμύρια δολάρια το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, σε 9,65 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ τα καθαρά κέρδη του ανήλθαν σε 8,58 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 2,91 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 3ο τρίμηνο του 2022.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Toyota ετοιμάζει το GR Starlet

Η Toyota φημολογείται πως αναπτύσσει τη νέα γενιά του Starlet, με το hatchback μοντέλο να βασίζεται στην DNGA πλατφόρμα της Daihatsu και να κυκλοφορεί...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...