Πρόεδρος της Toyota: Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά

Σχετικά άρθρα

Ο Akio Toyoda, πρόεδρος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, της Toyota, κράτησε πεισματικά αντίθετη στάση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ενώ άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Toyota επιμένει μέχρι και σήμερα στα υβριδικά και στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, διαθέτοντας μονάχα ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της, το bZ4X, έχοντας ανακοινώσει μια σειρά νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που δεν θα έρθουν νωρίτερα από το 2026.

Παγκοσμίως, οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων δεν ακολουθούν τον ρυθμό που θα ήθελαν οι κυβερνήσεις και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού οι υψηλές τιμές τους, η αυτονομία τους και ο αργός χρόνος φόρτισης των μπαταριών τους, σε συνδυασμό με τα υψηλά επιτόκια, λειτουργούν ανασταλτικά για τους καταναλωτές. Το 2022 οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσίασαν αύξηση 63%, αλλά κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023, έχουν επιβραδυνθεί στο 49%.

Κάπως έτσι ο Akio Toyoda δηλώσει δικαιωμένος για τη στάση που κράτησε όλα αυτά τα χρόνια και μιλώντας ως επικεφαλής της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας (JAMA), στο περιθώριο της έκθεσης κινητικότητας της Ιαπωνίας, που άνοιξε χθες τις πύλες της στο Τόκιο, είπε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έπρεπε να συνεχίσουν τις επενδύσεις σε υβριδικά αυτοκίνητα αντί να κάνουν 100% στροφή στα ηλεκτρικά.

Πρόσθεσε δε, πως ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας συνειδητοποιεί πλέον πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι ο μόνος τρόπος για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανέβεις στο βουνό που επιτυγχάνει ουδετερότητα άνθρακα,

είπε χαρακτηρισιτκά ο Toyoda.

Διάβασε επίσης

Akio Toyoda: H “σιωπηλή πλειοψηφία” έχει αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση

Η Toyota έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση “περιμένουμε να δούμε και πράττουμε αναλόγως” με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποφασίζοντας να επενδύσει σε νέα υβριδικά μοντέλα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η GM, πλέον προσεγγίζουν την άποψη της Toyota, αλλάζοντας τους στόχους τους για τα ηλεκτρικά μοντέλα, επενδύοντας σε περισσότερα υβριδικά.

Εν τω μεταξύ, η Toyota δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση των υβριδικών μοντέλων της, με τους αντιπροσώπους της στις ΗΠΑ να έχουν απόθεμα μόλις 1 εβδομάδας για το Prius, σε αντίθεση με το bZ4X για το οποίο υπάρχει απόθεμα άνω των 2 μηνών.

Διάβασε ακόμη

Toyota: Θα γυρίσει μπούμερανγκ ο εξαναγκασμός των ανθρώπων να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Μέχρι να αλλάξουν τα πράγματα, που δεν φαίνεται ότι θα αλλάξουν τουλάχιστον στο προσεχές διάστημα, ο Toyoda παραμένει σταθερός στη στάση του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Συνεχίζω να λέω αυτό που βλέπω ως πραγματικότητα. Κάποιος πρέπει να μεταφέρει στη βιομηχανία πως πρέπει να κάνει τους αγοραστές αυτοκινήτων πιο ευτυχισμένους και αν οι κανονισμοί δημιουργούνται βάσει ιδεαλιστικών αρχών, τότε οι κανονικοί χρήστες είναι αυτοί που υποφέρουν.

Οι άνθρωποι βλέπουν επιτέλους την πραγματικότητα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...