Νέο facelift για το Toyota Hilux με ήπιο υβριδικό πετρελαιοκινητήρα

Σχετικά άρθρα

Η σημερινή, 8η γενιά, του Hilux παρουσιάστηκε το Μάιο του 2015, με την Toyota να ανανεώνει ανά τακτά διαστήματα το δημοφιλέστατο μοντέλο της. Σήμερα, η Toyota Αυστραλίας αποκάλυψε το τρίτο facelift του μοντέλου (μετά το 2017 και το 2020), το οποίο πιθανότατα θα γίνει αργότερα διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ξεκινώντας από τα μηχανικά, κάτω από το καπό του pickup της Toyota υπάρχει o 2,8-λίτρων πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με σύστημα start/stop και εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η ιαπωνική εταιρία έχει αναβαθμίσει τον εν λόγω τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα, προσθέτοντας ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, με αποτέλεσμα την βελτίωση της οικονομίας καυσίμου κατά 5%. Ο κινητήρας συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 12 kW (16 ίππων) με 65 Nm ροπής, και μια μπαταρία λιθίου 48 Volt.

Η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ δεν υπάρχει λειτουργία κίνησης μόνο με ρεύμα, με την Toyota να μειώνει επίσης το ρελαντί του κινητήρα στις 600 σ.α.λ. για να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο.

Το pickup διαθέτει το σύστημα Multi-terrain Select της Toyota που περιλαμβάνει έξι προγράμματα οδήγησης: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow και Automatic, όπου ο υπολογιστής του οχήματος αποφασίζει τι είναι καλύτερο. Για να διασφαλιστεί ότι το Hilux ανταποκρίνεται καλύτερα όταν κινείται εκτός δρόμου, οι μηχανικοί έλαβαν επιπλέον μέτρα για να αδιαβροχοποιήσουν τα ηλεκτρικά μέρη, καθώς το pickup μπορεί να διασχίσει 70 εκατοστά νερού.

Αισθητικά, υπάρχει νέος, πιο σμιλευμένος προφυλακτήρας, με μια νέα οκταγωνική μάσκα που πλαισιώνεται από αναθεωρημένες εισαγωγές αέρα και μια προστατευτική ποδιά σε στυλ αλουμινίου. Επιπλέον, η πίσω πόρτα του χώρου φόρτωσης διαθέτει πλέον αποσβεστήρες για ευκολότερο χειρισμό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ετοιμάζει το GR Starlet

Η Toyota φημολογείται πως αναπτύσσει τη νέα γενιά του Starlet, με το hatchback μοντέλο να βασίζεται στην DNGA πλατφόρμα της Daihatsu και να κυκλοφορεί...