Το νέο Mini Countryman ήρθε Ελλάδα [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Mini αποκάλυψε τη νέα -τρίτη- γενιά του Countryman, και πλέον το μεγαλύτερο μοντέλο της βρετανικής εταιρίας έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά.

Τιμές Countryman

Έκδοση Τιμή (ευρώ)
Countryman C 1.5 170 PS Essential 34.500
Countryman C 1.5 170 PS Classic 37.900
Countryman C 1.5 170 PS Favoured 38.500
Countryman C 1.5 170 PS John Cooper Works 41.451
Countryman S 4ALL 2.0 218 PS 44.600
Countryman JCW 4ALL 2.0 300 PS 57.750
Countryman D 2.0 163 PS 39.900
Countryman E 204 PS 43.950
Countryman SE ALL4 313 PS 49.950

Το νέο Countryman προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Η δομή εκδόσεων της νέας οικογένειας των μοντέλων της Mini προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης με τις νέες παραλλαγές Essential, Classic, Favoured και JCW.

Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, διατίθενται διαφορετικά φινιρίσματα αμαξώματος και οροφής, καθώς και διάφορα εσωτερικά χρώματα. Ο σχεδιασμός του νέου στοιχείου της τρίτης κολόνας αλλάζει ανάλογα με το επιλεγμένο επίπεδο εξοπλισμού.

Η ιδιαίτερα εκφραστική έκδοση Favoured, με την οροφή αντίθεσης και το ασημί πλαίσιο της εμπρός μάσκας, προσδίδει κομψές πινελιές στο Smokey Green χρώμα του αμαξώματος, με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 20″.

Στο εσωτερικό, μια δίχρωμη διαβάθμιση κοσμεί την υφασμάτινη επιφάνεια από το ταμπλό μέχρι τα πάνελ των θυρών. Το καινοτόμο αυτό υλικό είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα χρησιμοποιώντας μια ειδική διαδικασία πλέξης και συμβάλλει στην άνετη ατμόσφαιρα του εσωτερικού. Εκτός από το θερμαινόμενο σπορ τιμόνι, η έκδοση Favoured διαθέτει διάτρητα σπορ καθίσματα Vescin τα οποία προσφέρονται σε τρία χρώματα με παραδοσιακές ραφές που προσδίδουν έμφαση.

Η Mini περιγράφει τα επίπεδα απόδοσης των βενζινοκινητήρων της για το Countryman με το γράμμα C και για την πιο ισχυρή παραλλαγή με το S, ενώ διατίθεται και μια έκδοση diesel. Το Countryman C κινείται από έναν 1.500άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 170 ίππων και 280 Nm ροπής.

Το βασικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 212 χλμ/ώρα. Η ενσωματωμένη ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ηλεκτρική ισχύ 14 kW. Αυτό μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του Countryman C, με τη συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου να ανακοινώνεται στα 6,1 με 6,5 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 σε 138 με 146 γρ/χλμ.

Συνεχίζοντας, το Countryman John Cooper Works μηχανικά φορά τον 2.000 κ.εκ turbo κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 300 άλογα με 400 Nm ροπής, 6 άλογα και 50 Nm λιγότερα από το απερχόμενο μοντέλο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.

Διάβασε αναλυτικά

Επίσημο: Νέα Mini Cooper και Countryman

Το ηλεκτρικό Countryman E φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος εμπρός και αποδίδει 150 kW (204 άλογα) με ροπή 250 Nm, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,6 δευτ.

Το Countryman SE ALL4 αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της μάρκας με κίνηση σε όλους τους τροχούς, με τους ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα) να αποδίδουν 230 kW (313 ίππους) με ροπή 494 Nm, συμπεριλαμβανομένου ενός στιγμιαίου μπουσταρίσματος, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 64,7 kWh, με τη Mini να ανακοινώνει αυτονομία 462 χλμ. για το Countryman E και 433 χλμ. για το Countryman SE ALL4.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mini Aceman

Η Mini παρουσίασε επίσημα το Aceman, το νέο της μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό crossover που μοιράζεται μεγάλο μέρος των μηχανικών του μερών με το νέο...

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...