Steiner: Το φετινό μονοθέσιο δημιουργήθηκε όταν ήμουν ακόμη επικεφαλής

Σχετικά άρθρα

Ο Ayao Komatsu, ο νέος επικεφαλής της Haas που αντικατέστησε τον Guenther Steiner, είχε δηλώσει στις αρχές του έτους πως η ομάδα δεν έχει υψηλές φιλοδοξίες για το φετινό της μονοθέσιο επειδή ξεκίνησαν πολύ αργά την ανάπτυξη του, αλλά τα αποτελέσματα των τριών πρώτων αγώνων φέρνουν την αμερικάνικη ομάδα στην 7η θέση, μπροστά από τις Williams, Sauber και Alpine και να μάχεται για την 6η θέση με την RB.

Η Haas φαίνεται πως έχει λύσει τα περισσότερα από τα προβλήματα φθοράς των ελαστικών που την ταλαιπώρησαν την περασμένη σεζόν και ο Steiner είπε πως δεν έπρεπε ο Komatsu να υποβαθμίσει τις προσδοκίες σε τέτοιο βαθμό, επειδή ο ίδιος έβλεπε πως το φετινό μονοθέσιο θα ήταν πολύ καλύτερο από το περσινό, που ανάγκασε την ομάδα να τερματίσει τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Έκαναν καλή δουλειά και πάντα έλεγα στον Gene Haas ότι στην πραγματικότητα το είχα ακριβώς εκεί που το βλέπουμε, γιατί ήξερα τους αριθμούς από την αεροδυναμική σήραγγα.

Νομίζω ότι στην αρχή το υποβάθμισαν για να έχουν μια δικαιολογία για να ξεκινήσουν και μετά να πουν πως ήταν καλύτερο από ό,τι περίμεναν. Αυτό είναι λάθος για μένα,

είπε ο Steiner, ο οποίος πλέον εργάζεται ως ειδικός σχολιαστής/αναλυτής στη γερμανική τηλεόραση, ενώ έγινε και πρεσβευτής για το Grand Prix του Μαϊάμι τον Μάιο, βοηθώντας στην προώθηση του αγώνα.

Ο Steiner επαίνεσε όλα τα μέλη της ομάδας, όπως και τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Haas, Simone Resta, ο οποίος πλέον έχει πάει στην Mercedes.

Δεν λέω πως μόνο εγώ έκανα καλή δουλειά. Λέω ότι η ομάδα και ο Simone Resta έκαναν καλή δουλειά γιατί το μονοθέσιο έγινε πέρυσι, έγινε πριν φύγω. Το αυτοκίνητο είχε τελειώσει, ήταν ήδη στη συναρμολόγηση.

Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα που παίρνει βαθμούς, γιατί μου αρέσουν αυτά τα παιδιά, πολύς κόσμος είναι εκεί από την αρχή, οπότε δεν έχω άσχημα συναισθήματα για αυτό.

Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος όταν παίρνουν βαθμούς, γιατί ξέρω ότι η τεχνική ομάδα στην Ιταλία έκανε καλή δουλειά πέρυσι. Δούλεψαν πολύ, πολύ σκληρά για να δημιουργήσουν το αυτοκίνητο που τρέχει τώρα. Μόνο ο χρόνος θα δείξει τι θα συμβεί στο μέλλον.

Παράλληλα, ο 58χρονος Ιταλοαμερικανός πρόσθεσε πως έμεινε για πολλά χρόνια στην Haas:

Η ζωή ήταν καλή από τότε που έφυγα από τη Haas πριν από αυτή τη σεζόν. Αυτές τις τελευταίες εβδομάδες είναι η πρώτη φορά που είμαι εκτός F1 για περίπου μια δεκαετία. Όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο μπορώ να δω ότι έμεινα πολύ καιρό στη Haas. Όταν απομακρύνεσαι έχεις καθαρότερη εικόνα και μπορείς να δεις τι πρέπει να κάνεις.

Όσο είσαι εκεί, είσαι σε άρνηση, νομίζεις ότι μπορείς να το κάνεις αλλά δεν μπορείς. Όταν ήμουν εκεί αγωνιζόμασταν με ότι είχαμε για να είμαστε έβδομοι, όγδοοι ή ένατοι, αλλά δεν μπορούσαμε να παλέψουμε για βάθρα χωρίς τα ίδια όπλα με τους άλλους. Δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω μακροπρόθεσμα στη ζωή μου. Δεν θέλω να ξαναγίνω έβδομος. Το έχω κάνει αυτό. Θέλω να μπορώ να πολεμήσω, να πολεμήσω στη κορυφή,

Απαντώντας στην ερώτηση πως ο Toto Wolff ξεκίνησε με τη Mercedes όταν η ομάδα δεν ήταν στην κορυφή, είπε:

Ναι, είχαν το πλεονέκτημα του κινητήρα στην αρχή, αλλά έφτιαξαν τα πάντα σωστά για να πετύχουν μεσοπρόθεσμα και κέρδισαν οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών. Είναι το ίδιο πράγμα με τη Red Bull. Πόσο καιρό τους πήρε για να φτάσουν εκεί; Κάθε χρόνο, συνέχιζαν να βελτιώνονται. Χρειάζεστε αυτή την υπομονή και τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Θα επέστρεφα στη F1 στο μέλλον, αλλά πρέπει να είναι το σωστό έργο, να γίνει σωστά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τραυματίστηκε ελαφρά ο Lando Norris

Ο Lando Norris γιόρτασε την Ημέρα του Βασιλιά στην Ολλανδία, που γιορτάζεται στις 27 Απριλίου, αλλά η μέρα για τον πιλότο της McLaren έκλεισε...